مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


در شرایطی که در‌پی بهبود شرایط سئو تارنما وردپرسی خویش می‌باشید می‌توانید از پلاگین yoast استعمال نمایید که یک گروه بی نقص از ابزارهای باز‌بینی سئو را برای شما گردآوری نموده است.

این پلاگین در بیش تر از یک میلیون تارنما وردپرسی نصب شده هست و شایسته ترین و بروزترین پلاگین ی سئوی وردپرس شناخته میشود.

سئو در مشهد

نخست از بخش پلاگین های وردپرس به حالت اتومات مبادرت به نصب و فعال نمودن پلاگین کنید.

همینطور می توانید پلاگین را از لینک و پیوند پایین اخذ و نصب نمائید:

دانلود افزونه yoast

افزونه سئو وبسایت Yoast Seo

پس از نصب در منوی وردپرس خویش طبق تصویر تحت مورد ای به عنوان سئو نمایان خواهد شد که مرتبط با پیکربندی این پلاگین خواهد بود:

افزونه سئو وبسایت Yoast Seo

* پس از نصب پلاگین شما می توانید از تور مجازی آموزشی yoast استعمال نمائید تا با ویژگی ها و شیوه کارکرد بخش‌های اصلی پلاگین آشنا گردید.

این پلاگین به صورت اتوماتیک بعداز راه اندازی، حالت کنونی وردپرس شمارا باز‌نگری مینماید و احتمالاً خطاهایی را به شما گوش زد خواهد کرد.

به عنوان مثال درصورتی که در نشانی نوشته‌های خویش در پیکربندی وردپرس اسم نوشته وجود نداشته باشد به شما اخطار خواهد بخشید چون یک کدام از مهمترین مورد ها سئو مطابقت اسم ورقه با محتوا و تکرار لغات مستعمل fgfgf آن‌گاه به شما توصیه می شود مقدار تحت را در تنظمات نشانی دهی نوشته‌ها وارد کنید:

/%postname%/

از خطاهای احتمالی دیگر می‌تواند بسته بودن قابلیت باز نگری وب سایت شما به وسیله ربات های گوگل باشد که براین اساس قابلیت و امکان index شدن صفحه های تارنما وجود نخواهد داشت ، yoast به شما اخطار می‌دهد که در آغاز میبایست دسترسی ربات ها را فعال کنید که‌این دستور از روش پیکربندی وردپرس قابل اجرا hhhh.

به عبارتی‌طور که دیدید این پلاگین به شکل خود کار پیکربندی وردپرس را باز‌نگری می کند و شمارا با خبر می نماید. همینطور شما نیز می‌توانید در منوهای مربوطه مبادرت به فردی سازی این پلاگین کنید.

بخش مهم و اصلی‌ترین نصیب پلاگین yoast مربوط می گردد به هنگامی که شما در درحال حاضر افزودن نوشته ، صفحه ویا هرنوع محتوای دیگری به وب سایت خویش می‌باشید. به عبارتی‌طور که در تصویر تحت تماشا می نمایید بعداز نصب و فعال نمودن پلاگین در کاغذ ی اضافه کردن نوشته تغییراتی اعمال گردیده و شما می‌توانید بخش‌های مرتبط با سئو را بازدید و لبریز فرمائید:

افزونه سئو وبسایت Yoast Seo

برای مالامال کردن هر یک از نصیب‌ها از راهنمای شیوه ی لبریز کردن آنان که با نشانه نماد سئوال موجود است به کار گیری کنید.

yoast با هر تغییری که شما انجام میدهید موقعیت کنونی سئو آن نوشته را با نماد های دایره ی رنگی به شما نشان می دهد که رنگ سبز شایسته ترین حالت سئو و رنگ قرمز‌رنگ، سئو نامناسب را نشان می دهد.

شما میبایست هریک از ورقه ها و نوشته‌های خویش را از حیث سئو بازبینی نمائید تا با تولید تغییراتی که‌این پلاگین به شما اعلام می‌کند آن‌ها‌را در شرایط قابل قبولی از این حیث قرار دهید. بخش بالای این برگه نصیب Snippet Editor به شما نشان می دهد که صفحه شما به چه چهره در حاصل گوگل اکران داده خواهد شد.

برای داشتن شایسته ترین فیض تا حد قابلیت و امکان به همه سفارش هایی که‌این پلاگین در بخش Content Analysis به شما می دهد دقت کنید.

در نصیب کلید واژه و کلمه کانونی میبایست لغات مهمی که نوشته شما با آن دارای ربط بوده و هم چنین در متن خویش استعمال متعددی از آنان کرده‌اید را وارد فرمایید.

در غایت یکی ابزار های دیگری که‌این پلاگین یاروهمدم خویش داراست تولید sitemap از وبسایت شما برای معرفی به google webmaster tools sdsd. به‌این مراد از منوی سئو برروی نقشه های XML وبسایت کلیک فرمائید تا در برگه گشوده گردیده به راحتی بتوانید نقشه وبسایت خویش را تولید نمائید.

به عبارتی‌طور که دیدید شما می توانید با به کارگیری از این پلاگین یک ابزار راهنمای بی نقص سئو در دست داشته باشید و حتی با کمترین علم از سئو مبادرت به بهبود موقعیت رنکینگ وبسایت خویش در موتور جستجوی دوست داستنی گوگل کنید.
 

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی