مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


با یواست سئو پریمیوم به راحتی پیوند­‌سازی داخلی را انجام دهید.
افزونه یوست سئو پریمیوم (Yoast SEO Premium)، ابزار پیشنهادی لینک و پیوند­‌سازی داخلی می تواند شما‌را در بهبود ساختار پیوند­‌سازی داخلی و کشف کردن پستهای مرتبط با پیوند کمک کند. وقتی که شما یک نوشته‌ی علمی را می­نویسید، فورا می­توانید آن­را به یک پست دارای ربط لینک و پیوند دهید.

بهترین سئو کار

همینطور این افزونه مشتمل بر آیتم‌ای برای تعیین مهمترین نوشته ی علمی تحت عنوان محتوای اصلی می باشد و آن را در بالای لیست قرار میدهد، بدین ترتیب هیچ وقت لینک و پیوند­های آن نوشته ی علمی را فراموش نخواهید کرد.

در ورژن بدون پول یوست سئو، شما همینطور یک ابزار موءثر به اسم کانتر پیوند ­سازی متن می‌مشاهده کنید. این ابزار پیوند­‌سازی داخلی را در یک پست انجام می­دهد و لینک و پیوند­های داخلی را به سمت پست مشخص خواهد موفقیت. این­ مسئله نشان میدهد که کدام پست‌ها از یکسری پیوند استعمال کرده‌­اند و یا این که اینکه کدام پیوند‌ها بیش تر از همگی مستعمل‌­‍‌اند.  به‌این رخ می­توانید به صورت هدفمند برروی ساختار وبسایت خودکار فرمایید. همینطور به راحتی می توانید پست­هایی که به پست مدنظرتان لینک و پیوند نشده‌­اند را پیدا فرمایید. بعلاوه این قابلیت و امکان را به شما میدهد که پست­ها و صفحاتی را که به پست­ها و صفحه های دیگر سایت شما دارای ربط نیستند، پیدا فرمائید. با به کارگیری ازاین غربال، می­توانید پست‌های مهمی را که نیاز به پیوند‌های داخلی دارا‌هستند و بیشترین محل ورود را به شما می­دهند، پیدا فرمائید وبرای آن­ها لینک و پیوند­سازی انجام دهید.

محتوای خویش را پیوند فرمایید!
سوای پیوند، محتوای شما نمی‌تواند جایگاه بالایی اخذ نماید! بااستراتژی پیوند­‌سازی درونی، می توانید نشان دهید که کدامیک از محتواها به یکدیگر دارای ربط می‌باشند و کدامیک از مقاله‌ها شما آموزنده­خیس و باارزش­خیس می‌باشند.

در‌صورتی‌که از این راهبرد‌ها در پست موردنظرتان استعمال فرمائید، گوگل و یوزرها وبسایت شمارا بهتر ادراک می کنند، این دستور به نوبه خویش سبب ساز ارتقاء احتمال سکو­‌بندی وبسایت شما خواهد شد.

صد رد صد در باب لینک و پیوند سازی داخلی خودیک استراتژی در اولِ راه و روش انتخاب نمایید و در‌صورتی‌که تارنما شما هنوز راه‌اندازی نشده هست می‌توانید براساس مطالب بالا یک استراتژی تماما استانداردی پیاده سازی فرمایید.
 

  • ۹۸/۰۶/۲۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی