مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


7 نادرست در جستجوی لغات کلیدی که بایستی از آن­‌ها خودداری کنید
تفکر کردن درمورد عبارات کلیدی که می‌­خواهید با آن­‌ها جایگاه کسب‌ نمائید، اولی و مهم­‌ترین گام در استراتژی سئو تارنما شماست. با این­حالا، کاوش برای عبارات کلیدی تاحدودی دلهره­‌آور می‌باشد. پس می بایست ببینیم از چه اشتباهاتی در جستجوی کلمه ها کلیدی بایستی غربت کنیم؟در‌این نوشته‌علمی شمارا با رایج­‌ترین اشتباهاتی که مردم درباره با جستجوی کلمه ها کلیدی با آن مواجه می­‌شوند آشنا می‌­کنیم.

سئو در مشهد


خودداری از این مشکلات می­‌تواند شما‌را در استراتژی جستجوی لغت ها کلیدی امداد نماید.

۱-عدم جستجوی درست کلمه ها کلیدی:
لغات کلیدی در موتورهای کاوش

مرحله کاوش برای لغات کلیدی می­‌تواند بسیار طاقت فرسا و زمانه­‌بر باشد. بدین ترتیب ممکن میباشد از انجام گسترده و درست آن سرباز زنید و چیزی را پایه قرار دهید که به شکل غریزی شم می‌­نمائید مخاطبانتان آن­‌را کاوش می­‌نمایند. این عمل غلط بزرگی می باشد و شما باید برای تحقیق و تفحص در زمینه‌ی گویش مخاطبان خویش وعباراتی که معمولا کاوش می­‌نمایند وقت صرف فرمایید.

فیض کاوش شما برای کلمه ها کلیدی می بایست لیست گسترده‌­ای از عبارات کلیدی باشد که می­‌خواهید روی آن­‌ها سکو کسب فرمایید. این لیست می بایست به شکل منظم آپ تو دیت شود، به این دلیل که احتمال داراست مخاطبان شما، نیازها و یا این که تمرکز کسب­‌وکار شما به مرور زمانه تغییراتی داشته باشد.

سفارش اینترنت راز: شایسته ترین ابزارهای یافت کردن لغات کلیدی وبسایت در سال ۲۰۱۹

۲-انگیزه­‌گذاری روی لغت ها کلیدی رویایی
واقع­‌بینانه روی کلمه ها کلیدی خویش انگیزه­‌گذاری نمائید. برخی از کناره­‌های بازار بسیار رقابتی می‌باشند و در شرایطی که اخیرا تارنما و یا این که کسب­‌وکار خویش را رویه‌­اندازی کرده­‌اید، کسب جایگاه در‌این بخش­‌های بازار بسیار مشقت بار میباشد. در‌صورتی‌که نو وارد بازار گردیده‌­اید نباید به­ سراغ عبارات کلیدی اصلی “head” بروید. برعکس، در‌این‌حالت‌ بایستی به ­دنبال کلمه ها کلیدی طولانی “tail” باشید چراکه کسب سکو روی این عبارات کلیدی سهل و آسان­‌خیس می‌باشد.

به عنوان مثال در شرایطی‌که وبلاگی را درباره با فیتنس رویکرد­‌اندازی کرده­‌اید، کسب درجه روی کلمه و واژه کلیدی “فیتنس” عمل بسیار دشواری میباشد. بهتر می‌باشد آنچه که وب لاگ شما‌را اختصاصی بفرد و مختلف می­‌نماید را استخراج فرمایید و لغت ها کلیدی متناسب با آن را کاوش نمائید. به عنوان مثال ممکن می باشد در وبلاگتان در باب تمرینات فیتنس برای اشخاص بازنشسته بنویسید، به این ترتیب تعیین “فیتنس برای اشخاص بازنشسته” تحت عنوان عبارت کلیدی می­‌تواند استراتژی قابل قبولی باشد. درین نمونه شما باید عباراتی مثل “فیتنس برای بزرگسالان” و “فیتنس برای اشخاص کهن سال” را نیز آیتم انگیزه قرار دهید.

در صورتی‌که با لغات کلیدی طولانی­‌خیس توانستید به حالت پیروزی آمیز روی بازار خویش متمرکز گردید و درجه کسب فرمایید، بعد از آن می­‌توانید، روی عبارات کلیدی اصلی “head” دیگر نیز انگیزه­‌گذاری نمایید. انگیزه‌­گذاری برای لغات کلیدی اصلی می بایست بخشی از استراتژی بلندمدت جستجوی عبارات کلیدی شما باشد.
 

  • ۹۸/۰۶/۲۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی