7 نادرست در جستجوی لغات کلیدی که بایستی از آنها خودداری کنید
تفکر کردن درمورد عبارات کلیدی که میخواهید با آنها جایگاه کسب نمائید، اولی و مهمترین گام در استراتژی سئو تارنما شماست. با اینحالا، کاوش برای عبارات کلیدی تاحدودی دلهرهآور میباشد. پس می بایست ببینیم از چه اشتباهاتی در جستجوی کلمه ها کلیدی بایستی غربت کنیم؟دراین نوشتهعلمی شمارا با رایجترین اشتباهاتی که مردم درباره با جستجوی کلمه ها کلیدی با آن مواجه میشوند آشنا میکنیم.
خودداری از این مشکلات میتواند شمارا در استراتژی جستجوی لغت ها کلیدی امداد نماید.
۱-عدم جستجوی درست کلمه ها کلیدی:
لغات کلیدی در موتورهای کاوش
مرحله کاوش برای لغات کلیدی میتواند بسیار طاقت فرسا و زمانهبر باشد. بدین ترتیب ممکن میباشد از انجام گسترده و درست آن سرباز زنید و چیزی را پایه قرار دهید که به شکل غریزی شم مینمائید مخاطبانتان آنرا کاوش مینمایند. این عمل غلط بزرگی می باشد و شما باید برای تحقیق و تفحص در زمینهی گویش مخاطبان خویش وعباراتی که معمولا کاوش مینمایند وقت صرف فرمایید.
فیض کاوش شما برای کلمه ها کلیدی می بایست لیست گستردهای از عبارات کلیدی باشد که میخواهید روی آنها سکو کسب فرمایید. این لیست می بایست به شکل منظم آپ تو دیت شود، به این دلیل که احتمال داراست مخاطبان شما، نیازها و یا این که تمرکز کسبوکار شما به مرور زمانه تغییراتی داشته باشد.
سفارش اینترنت راز: شایسته ترین ابزارهای یافت کردن لغات کلیدی وبسایت در سال ۲۰۱۹
۲-انگیزهگذاری روی لغت ها کلیدی رویایی
واقعبینانه روی کلمه ها کلیدی خویش انگیزهگذاری نمائید. برخی از کنارههای بازار بسیار رقابتی میباشند و در شرایطی که اخیرا تارنما و یا این که کسبوکار خویش را رویهاندازی کردهاید، کسب جایگاه دراین بخشهای بازار بسیار مشقت بار میباشد. درصورتیکه نو وارد بازار گردیدهاید نباید به سراغ عبارات کلیدی اصلی “head” بروید. برعکس، دراینحالت بایستی به دنبال کلمه ها کلیدی طولانی “tail” باشید چراکه کسب سکو روی این عبارات کلیدی سهل و آسانخیس میباشد.
به عنوان مثال در شرایطیکه وبلاگی را درباره با فیتنس رویکرداندازی کردهاید، کسب درجه روی کلمه و واژه کلیدی “فیتنس” عمل بسیار دشواری میباشد. بهتر میباشد آنچه که وب لاگ شمارا اختصاصی بفرد و مختلف مینماید را استخراج فرمایید و لغت ها کلیدی متناسب با آن را کاوش نمائید. به عنوان مثال ممکن می باشد در وبلاگتان در باب تمرینات فیتنس برای اشخاص بازنشسته بنویسید، به این ترتیب تعیین “فیتنس برای اشخاص بازنشسته” تحت عنوان عبارت کلیدی میتواند استراتژی قابل قبولی باشد. درین نمونه شما باید عباراتی مثل “فیتنس برای بزرگسالان” و “فیتنس برای اشخاص کهن سال” را نیز آیتم انگیزه قرار دهید.
در صورتیکه با لغات کلیدی طولانیخیس توانستید به حالت پیروزی آمیز روی بازار خویش متمرکز گردید و درجه کسب فرمایید، بعد از آن میتوانید، روی عبارات کلیدی اصلی “head” دیگر نیز انگیزهگذاری نمایید. انگیزهگذاری برای لغات کلیدی اصلی می بایست بخشی از استراتژی بلندمدت جستجوی عبارات کلیدی شما باشد.
- ۹۸/۰۶/۲۵