مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


این راهبرد یکی رایج‌ترین فرآیند تثبیت تارنما هست. شما میتوانید در نصیب Other verification methods بقیه طرز‌های تایید رئیس وب سایت را به کارگیری فرمایید. در تحت به تشریح مورد‌های مو جود می پردازیم:

HTML Tag: با کلیک بر روی این مورد، نصیب مربوطه گشوده میگردد که دربردارنده یک کد HTML می باشد. شما می بایست این کد را نسخه برداری کرده و در باطن پوشه قالب یا این که Index و در نصیب بخش وبسایت خویش وارد کنید. پس از وارد نمودن کد دکمه Verify را برای تثبیت وب سایت کلیک فرمایید. ولی دقت داشته باشید هنگامی که تارنما شما به وسیله کنسول کاوش گوگل تایید شد، کد تایید را از وب سایت خویش حذف نکنید! در حالتی که کد متبوع حذف شود، تایید تارنما شما نیز فسخ می‌شود.

بهترین سئو کار

Domain name provider: با گزینش این مورد شما می توانید از لیست کشویی نمایان گردیده ارائه دهنده اسم دامنه‌تان را تعیین نمائید و از این شیوه مبادرت به تایید تارنما خویش فرمائید. متاسفانه درین لیست گوگل وبمستر تولز، اسم ارائه دهنده‌های داخلی کشور ایران مو جود نمی‌باشند. در فیض ما قوی به تثبیت وبسایت خویش به‌وسیله این آیتم را نداریم.

Google Analytics: با این مورد میتوانیم وبسایت خویش را با به کار گیری از حساب خویش در گوگل آنالیتیکس تثبیت کنیم. در شرایطی که دارنده حساب گوگل آنالیتیکس می باشید از این شیوه می توانید مبادرت به تثبیت تارنما خویش در کنسول جستحوی گوگل نمائید. در رابطه ابزار آنالیز‌گر کمپانی گوگل آنالیتیکس بصورت مفصل توضیحات جامعی ارائه داده‌ایم که می توانید آن را مطالعه فرمایید.

فراگیری تصویری نصب گوگل آنالیتیکس برای محاسبه سایتحتما بخوانید: فراگیری تصویری نصب گوگل آنالیتیکس برای محاسبه وبسایت

Google Tag Manager: این آیتم نیز یکی منش های دیگر تثبیت وب سایت در کنسول کاوش گر گوگل هست. با تعیین این نصیب میتوانید وبسایت خویش را بوسیله ابزار رئیس تگ گوگل در وبمستر تثبیت نمایید. برای به کار گیری از این نحوه بایستی دسترسی‌های View, Edit, and Manage برای حساب google tag manager فعال گردیده باشد.

6. در حال حاضر پس از کلیک بر روی دکمه DONE که در تک تک آیتم‌های تثبیت وبسایت موجود هست، وارد کاغذ برد آمیز بودن تثبیت تارنما در گوگل وبمستر تولز می‌شویم. در‌این کاغذ بر روی لینک و پیوند GO TO PROPERTY کلیک فرمائید:

به گوگل وبمستر تولز خوش آمدید! وب سایت شما با پیروزی به تثبیت رسیده می‌باشد، در حال حاضر میتوانید از سرویس ها بی‌همتای گوگل در‌این ابزار، غایت استعمال را ببرید.

در اولِ عمل هیچ آمار و آدرس از وب سایت شما در دسترس نخواهد بود. البته به مرور روزگار آماری ظریف که از طرف موتور جستجوی گوگل ارسال می‌گردد قابل بازدید و بازبینی میباشد. برای توضیح مورد ها گوناگون اینجانب وارد وبسایت تثبیت گردیده در گوگل وبمستر تولز میشوم تا بخش های گوناگون این ابزار را معرفی کنم.


به‌دنبال یک راهکار سریع برای حضور در گوگل می باشید؟
ما به شما یاری میکنیم یک کمپین مالامال توان و معدود هزینه برای تبلیغات گوگلی خویش خط مش بیندازید.
برای مشورت کردن بدون پول، همین حال حاضر با ما تماس حاصل نمایید.
تبلیغات گوگل ادوردز021-63404داخلی 3
کنسول جستجوی گوگل تازه: ابزاری توسعه یافته‌خیس برای به کارگیری از به عبارتی شیوه‌های سابق
همان طور که در جریان می باشید گوگل اخیرا از ورژن نو گوگل وبمستر رو نمایی نموده است. و هنگامی که وارد حساب کنسول جستجوی گوگل خویش میشوید، یک پیغام به شما اکران داده می شود که از این ورژن به کارگیری نمائید.

طرز ورود به گوگل وبمستر تازه

این ورژن در واقع ریدیزاین به عبارتی وبمسترتولز پیشین می‌باشد که در آن از پباده سازی دوست داشتنی material مستعمل می‌باشد. اما علاوه بر تغییرات ظاهری چند از عملکردهای گوگل وبمستر نیز آپ تو دیت شده‌است.

آیا انجام سئو ضروری میباشد؟مسلما بخوانید: آیا انجام سئو ضروری هست؟
انگیزه گوگل از ارائه این ورژن تازه، با صرفه کردن کارایی ظاهری و فنی وبمستر تولز به خواسته ارتقا تمرکز شما برروی انجام شغل های یگانه مثل بررسی بر ترافیک و باز بینی رفتارهای خزنده‌ها با تارنما شماست.

مهم ترین تغییر‌و تحول این ورژن مرتبط با ابزارهای monitor کردن وبسایت می باشد. تمام ابزارهای گزارش گیری علاوه بر اینکه تجهیزات ورژن قبل را برای‌تان آماده می‌نمایند، خصوصیت‌های توسعه یافته و جدیدتری را ساپورت می‌نمایند. (که پیرو همین مقاله طریق عمل کردن آنان‌را حافظه خوا هیم گرفت)

به عنوان مثال درحال حاضر شما داده ها بی نقص‌تری از موقعیت خزش و فهرست صفحه های‌تان بوسیله گوگل در چنگ دارید. یا این که داده ها مرتبط با لینک و پیوند‌های داخلی و بک‌لینک و پیوند‌های وب سایت‌تان با جزئیات قابل اعتمادتری به شما اکران داده می شوند.

تمام اقدامات دستی شما (Manual Actions)، از گزاره درخواست‌ها و نتیجه ها آن قابل بازدید می‌باشند. شما هر موقع که بخواهید می توانید آنها‌را به حالت تاریخچه ملاحظه کنید.

همینطور شما می توانید دیتای ترافیک جستجوی 16 ماهه وب سایت خودتان را مشاهده کنید و باز نگری نمایید. در حالی که‌این آمار در قبلی صرفا به 3 ماه قبل مربوط می شد.

یک کدام از دیگر از خصوصیت‌های نیکی که بدین ورژن طولانی تر شده‌است، قابلیت و امکان آنالیز تک تک صفحه ها وبسایت هست. باز‌نگری محل ورود‌ها، کوئری‌ها، تکراری بودن محتوا، امکان به کارگیری کاغذ در گوشی و ... تمامی و کلیه از تجهیزات ورژن تازه می‌باشند که به شما اذن میدهند در صورتی‌که که در هر بخش از وبسایت خویش با خطایی مواجه شدید، آنان را رفع نمائید و صرفا با یک کلیک به گوگل درخواست خزش دوباره برگه را ارسال نمائید.
 

  • ۹۸/۰۶/۳۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی