مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


این برنامه به طریق بدون پول از سوی گوگل ارائه شده‌است و به شما یاری می‌کند تا روئت کرد بهتر و ظریف تری نسبت به بازدیدکنندگان تارنما خویش داشته باشید. بعضی از سرویس ها ارائه گردیده به وسیله این اپلیکیشن عبارت اند از:

-یوزرها از کدام شهرها و کشورها تارنما شمارا مشاهده کرده اند؟

-تماشا کنندگان از روش چه وب سایت هایی وارد تارنما شما گردیده اند؟

-یوزرها کدام صفحه ها را تماشا کرده اند و چه چیزی را نشر داده اند؟

-چه دوران اشخاص در سایت شما بوده اند؟

-آن‌ها برای دیدن تارنما شما از چه وسیله ای استعمال کرده اند؟

-چه‌گونه بازاریابی وبسایت خویش را بهبود بخشیم و ...

این ابزار به صورت گسترده ای با دیگر قابل انعطاف افزارهای با صرفه سازی، بازاریابی و فروش به فعالیت می رود تا متخصصان اینترنت، بررسی جامع تر و ظریف تری نسبت به کارایی هر وبسایت داشته باشند. در پی طریق ی به کار گیری از گوگل آنالتیک شرح داده شده‌است.

همینطور جهت داده ها اضافه و نیز شناخت با تلاش بخش های متفاوت گوگل آنالیتیک، میتوانید به نوشته ی علمی راهنمای به کارگیری از گوگل آنالیتیک مراجعه کنید.
پیش نیازها:
برای به کار گیری از گوگل آنالیتیک دو شرط پیش روی شما قرار میگیرد. نخستین اینکه شما یک اکانت گوگل یا این که به عبارتی جیمیل داشته باشید و ثانیا قابلیت دسترسی مدیریتی به وبسایت متبوع برای شما فرآهم باشد تا بتوانید کد گوگل آنالیتیک را به آن بیش تر نمایید. مانند اکثری از قابل انعطاف افزارهای بررسی گر، گوگل آنالیتیک نیز ترکیبی از جاوا اسکریپت و HTML را آیتم به کار گیری قرار میدهد تا اقتدار ردیابی سایت را داشته باشد. شما می بایست برای افزودن کد ارائه گردیده بوسیله این ابزار به سایت خویش مراحلی را طی فرمائید.

طرز ساخت اکانت کاربری در گوگل:
قدم اولیه: به وبسایت گوگل آنالیتیک رجوع‌نمایید. آن‌گاه از منوی بالا سمت راست برگه، sign in را تعیین فرمایید.

1

در به عبارتی کاغذ یک پنجره کشویی برای شما گشوده میگردد که او‌لین مورد گوگل آنالیتیک می‌باشد.

2

در رخ داشتن اکانت کاربری جیمیل در کاغذ گشوده گردیده، sigh in میکنید در غیر این چهره با تعیین مورد تولید یک اکانت کاربری وارد ورقه ای می‌شوید که از شما درخواست اطلاعاتی از پاراگراف: اسم، جنسیت، مورخ ولادت و غیره را می‌خواهد.

3png

دقت داشته باشید که شماره تلفن را به صحت وارد فرمایید به دلیل آن که گوگل ممکن می‌باشد از آن برای تایید اکانت کاربری شما به کار گیری نماید. بعد از مالامال کردن تمام کادرها و تایید پایانی، گوگل یک نشانی آدرس اینترنتی با اسم کاربری وارداتی در نصیب پیشین را به شما اختصاص خواهد بخشید و فورا به شما توصیه می‌دهد تا در گوگل پلاس نیز عضو گردید. شما میتوانید با اضافه کردن اطلاعاتی در خصوص حالت مکانی، دفتر کار، عکس پروفایل و غیره یک برگه در‌این کانال داشته باشید. هنگامی که‌این روند کامل شدن شود، یک نشانی اینترنتی تایید برای شما از سوی گوگل ارسال خواهد شد.

حالا که یک اکانت کاربری گوگل برای شما ساخت گردیده، وقت آن رسیده می‌باشد که شیوه ی دسترسی به گوگل آنالیتیک را باز‌نگری کنیم.

نخست به امداد این اکانت کاربری در برگه گوگل آنالیتیک که پیش خیس توضیح داده شد، sigh in نمایید تا بدین اپلیکیشن متصل گردید و نشانی سایت متبوع خویش را درین ورقه وارد فرمائید.

نخست در نصیب بالای این برگه با کلیک کردن بر روی سایت و یا این که برنامه تلفن همراه، معین نمائید که قصد ردیابی کدام یک را دارید.
4

در قدم دوم برای وبسایت خویش یک اسم معین که بوسیله آن در گوگل آنالیتیک شناخته گردید، تعیین فرمائید. این اسم میتواند مارک تارنما شما یا این که مخفف آن باشد. بعد URL سایت خویش را وارد نمائید.
3-در نصیب صنعت، کسب و فعالیت خویش را مشخص و معلوم نمایید. در‌این نصیب 25 جور گوناگون موجود است. پس از گزینش گونه، مدت ی هنگامی حیطه خویش را در نصیب آنگاه وارد فرمائید.

4-آن‌گاه روی آیتم دریافت کردن ردیابی ID و یا این که get tracking ID کلیک فرمائید تا به کد ردیابی دسترسی پیدا فرمایید. این کد باید به وسیله طراح وب سایت به سایت طولانی تر شود.

سئو در مشهد

5-کد اکران داده گردیده به وسیله گوگل آنالیتیک را تا گذشته از تگ نسخه برداری کرده و آن را در سورس کد وبسایت خویش قرار دهید و یا این که اینکه درصورتی که با وردپرس فعالیت می‌کنید می‌توانید از روش نصب پلاگین گوگل آنالیتیک، ارسال کد را به شکل خود کار انجام دهید.(این نحوه به‌دنبال توضیح داده شده‌است.)

در‌این‌صورت‌ شما به یک کد رهگیری جهت فعالسازی این افزونه نیاز دارید. این کد به حالت ترکیبی از حروف UA و یک‌سری عدد میباشد که برای هر اینترنت سایتی منحصربه‌فرد می‌باشد.

شیوه نصب گوگل نظارت google analystic روی وردپرس:

برای این عمل دو طرز موجود هست:

- از پلاگین Insert Header and Footer برای نصب این ابزار روی وبسایت به کار گیری نموده و پس از نصب باید کد بالا را، در پیکربندی پلاگین اسکن فرمائید.

- رویکرد دوم درج بدون واسطه کد در هاست هست. به این خواسته بایستی فولدر header.php مرتبط با تم اصلی وب سایت را یافته و بعداز تگ کد مربوطه را نسخه برداری فرمائید.
 

  • ۹۸/۰۶/۳۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی