مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


در طول حاضر که فناوری با تار و پود معاش انسان پیوند خورده، نقشه یکی الزامات این بعد از ظهر به حساب می‌آید. نوشته‌ی‌علمی‌ی روان، پند بی نقص برای ورژن‌ی اندروید سرویس ها گوگل مپ میباشد.

سئو در مشهد
زیتون

کمپانی گوگل خدمت نقشه‌ی منحصر به فرد خویش را ذیل سه پلتفرم اینترنت، اندروید و آی‌اُواِس به‌رخ تماما بدون پول در چنگ یوزرها سراسر عالم قرار داده می‌باشد. به جهت گستردگی پلتفرم‌های پشتیبانی‌گردیده توسط‌ی گوگل مپ (Google Maps)، آیتم‌های فراوانی برای فایده‌مندی از آن پیش روی یوزرها جای‌دارد. به‌تیتر نمونه یوزرها می توانند با به کارگیری از موبایل هوشمند، تبلت، مرورگر اینترنت، پلاگین‌ی iMessage اپل، سیستم برهان اندروید ور، اپل واچ، اپل کارپلی و اندروید اُتو از سرویس ها نقشه‌ی گوگل سود ببرند. با این اوصاف، یوزرها میتوانند در معاش روزانه‌ی خویش، در هر مکان از جهان و با به کارگیری از هر دستگاهی به دوستداشتنی‌ترین خدمت نقشه‌ی شرایط کنونی دسترسی داشته باشند. از این رو تصمیم بر آن شد که در سه نوشته‌علمی‌ی گوناگون از گروه مقاله‌ها «یادگرفتن گوگل مپ»، به ارائه‌ی ارشاد جامع راجع‌به نقشه‌ی گوگل و ترفندهای متعدد آن در سه پلتفرم اینترنت، اندروید و آی‌اواس بپردازیم.

گروه مقاله‌ها یادگرفتن گوگل مپ
فراگیری جامع گوگل مپ: تاریخچه و معرفی نقشه‌ گوگل
یادگرفتن گوگل مپ: راهنمای ورژن زیر اینترنت نقشه گوگل
فراگیری گوگل مپ: راهنمای ورژن iOS نقشه گوگل
یادگرفتن نقشه گوگل/google maps

در نوشته ی علمی‌ی اولیه از محرمانه مقاله ها «یادگرفتن گوگل مپ» فقط به تاریخچه و معرفی خدمت نقشه‌ی گوگل پرداخته شده‌است. در نوشته‌علمی‌ی دوم راهنمای کاملی در خصوص عمل با ورژن‌ی ذیل اینترنت گوگل مپ ارائه کرده‌ایم. اینک در نوشته‌علمی‌ی پیش رو به فراگیری ورژن‌ی اندروید نقشه‌ی گوگل خوا‌هیم پرداخت. ورژن‌ی زیر اینترنت و مبتنی‌ بر اندروید گوگل مپ فقط در جزئیات طرز‌ی منفعت‌مندی از نقشه و وجود برخی از آیتم‌های نو تفاوت دارا هستند؛ ولی از حیث سعی و اسم آیتم‌ها نسبتاً تفاوتی در بین آنان وجود ندارد.

یادگرفتن نقشه گوگل/Google maps

خوشبختانه نقشه‌ی گوگل مبتنی‌ بر سیستم برهان اندروید علاوه‌ بر گویش انگلیسی، از لهجه فارسی هم به‌طور بی نقص پشتیبانی می نماید؛ با این اکنون در ترجمه‌ی برخی از مورد‌ها اشتباهاتی هم موجود هست. یادگرفتن ورژن‌ی اندروید گوگل مپ بر مبنای لهجه انگلیسی می‌باشد؛ البته برای راحتی یوزرها همت خواهد شد که در کلیه بخش‌های نوشته ی علمی به هر دو اسم انگلیسی و فارسی منوها و مورد‌های مربوطه اشاره شود. همینطور نگارش نوشته‌ی علمی‌ی روان به سیرتکامل‌ای می‌باشد که برای طیف گسترده‌ای از یوزرها، اعم از تازه کار، نصفه رشته‌ای و رشته‌ای کاربردی باشد. در‌حالتی که که تمایلی به قرائت کل نوشته ی علمی نداشته باشید، می توانید با مراجعه به عنوان ها مجزای هر قسمت، به ترفند یا این که راهنمای متبوع دست یابید. برای سهل‌خیس کردن فعالیت خویش میتوانید در درون مرورگر با فشار دادن کلیدهای ترکیبی Ctrl + F از کیبورد و نوشتن واژه و کلمه‌ی کلیدی متبوع، به سرعت به راهنمای مربوطه مراجعه نمایید.

نقشه گوگل/google maps

به عبارتی‌طور که اطلاع دارید، متأسفانه کمپانی گوگل دسترسی به برخی از امکان‌ها و آیتم‌های نقشه‌ی خویش را برای یوزرها اهل ایران مسدود نموده است. به علاوه، بعضا از خصوصیت‌های آن روی نقشه‌ی جمهوری اسلامی ایران در دسترس نیستند. اگرچه طی فراگیری گوگل مپ با قابلیت و امکان‌های غیر قابل دسترس برای یوزرها اهل ایران مواجه خواهید شد؛ ولی با تغییر تحول آی‌پی دستگاه خویش به‌آسانی می توانید به بیش‌خیس خصوصیت‌های مسدودشده دسترسی داشته باشید. با این درحال حاضر حتی با استعمال از ابزارهای تغییر‌و تحول آی‌پی هم بعضا از خصوصیت‌ها اصلا برای یوزرها مملکت، قابل دستیابی نخواهند بود. بعد از مطالعه‌ی بدون نقص این نوشته ی علمی توانمند به یافتن داده ها مفیدی راجع به اماکن یگانه، مسیریابی ظریف، بازدید مجازی از مکان‌های معروف جهان و صرفه‌جویی در طول خواهید بود. را ملازمت فرمایید.
 

  • ۹۸/۰۷/۰۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی