مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

لحاظ
گوگل درباره بک لینک و پیوند های درون رپورتاژها هنگامی بحث بر رمز تاثیر رپورتاژ خبری در سئو باشد، مسائل فقط به همینجا ختم نمیشود . ما قطعاً بایستی لحاظ خود گوگل را نیز در این موضوع جویا شویم و ببینیم که آیا خود گوگل هم با بک لینک های درون رپورتاژ آگهی موافق می باشد یا خیر .

بهترین سئو کار

بگذارید قبلی از هر چیز، به قصه خود گشوده گردیم . فرض کنیم کسی که رستوران زمینه لحاظ را به شما توصیه می‌نماید (حالا چه دوست شما باشد یا این که یک غریبه)، از این مسائل منفعتی ببرد . یعنی مثلاً بابت این معرفی از رستوران مورد نظر پولی دریافت نماید . آیا کماکان لحاظ او قابل اعتماد می باشد؟ پاسخ اندیشه می‌کنم کاملاً مشخص و معلوم باشد . وقتی که شما می دانید فرد معرفی‌کننده خودش منفعتی از معرفی می‌برد، قطعاً سخت‌تر به آن رستوران اعتماد خواهید کرد . گوگل هم دقیقاً همینگونه تاءمل می‌نماید .

گوگل
با لینک و پیوند های پولی مخالف است گوگل در مجموع به بک پیوند های خریداری شده چندان روی خوشی نشان نمی‌دهد .

شرکت گوگل کاملاً با بک پیوند هایی که در ازای پول (یا هر چیز سودآور دیگری) به دست می‌آیند، مخالف است . چرا که میخواهد رقابت همیشه تندرست و طبیعی باشد و اشخاصی که مستحق جایگاه‌های بهتر هستند، به آن برسند . پس طبیعی هست که رپورتاژ اطلاع رسانی هم از نظرش یک راه و روش صحیح پیوند سازی نمیباشد . (ما قبلاً یک مقاله در زمینه خرید بک پیوند منتشر کرده بودیم .)

اما در شرای این حرف صحیح است، پس چرا این همه انسان با خرید بک لینک‌های پولی و رپورتاژهای خبری می‌توانند رتبه وب سایت خود را در گوگل جابجا کنند؟ جواب مشخص و معلوم است: گوگل در اکثر وقت ها موارد، راهی برای تشخیص یک بک لینک تصنعی از ارگانیک ندارد . این یعنی نمی‌تواند متوجه شود که شما یک رپورتاژ منتشر کرده‌اید یا این که مطلب به رخ ارگانیک به وسیله خود رسانه منتشر شده است (برای گوگل، تشخیص این مورد در زبان فارسی، حتی سخت‌تر نیز می باشد .)

در حقیقت، گوگل در بسیاری موارد فقط میتواند به چهره دستی و با آنالیز کردن نیروی انسانی خود، متوجه این دسته لینک و پیوند سازی بشود . دقیقاً به همین ادله بود که عملکرد کرد با جریمه کردن یکی از وبسایت هایی که از رپورتاژ خبری به کارگیری می‌کرد، پاره ای صاحبان اینترنت سایت ها را از نتیجۀ خرید رپورتاژ آگهی بترساند .
داستان این جریمه چیست؟
ماجرای
رپورتاژهای وبسایت Interflora و جریمه شدن آن بوسیله گوگل اولین بار در فوریه 2013 بود که رپورتاژ آگهی به فیس رسمی از سمت گوگل هدف قرار گرفت . در این سال، وب‌سایت Interflora که در زمینه فروش گل آنلاین (در انگلستان) فعالیت می‌کرد، یک کمپین رپورتاژ اطلاع رسانی گران قدر روش انداخت و از تعداد فراوان متعددی رسانه دارای اعتبار اینترنتی، بک لینک و پیوند گرفت . انگیزه این بک پیوند ها مشخصاً سئو اینترنت تارنما ذکر شده بود . در واقع، پیوند ها دقیقاً با انگیزه ارتقاء مرتبه این سایت در عبارات با اهمیت مشخصی ساخته شده بودند (در این مسئله در مقاله ها بعدی این محرمانه بیشتر توضیح می‌دهیم) . فیض این بود که وب سایت این کمپانی به سرعت توانست پله های پیشرفت را در جایگاه های گوگل طی کند و به صدر نتایج برسد .

سپس چه اتفاقی افتاد؟ هنگامی که گوگل متوجه این مورد شد، بی درنگ وب‌سایت Interflora را به همراه تمام وب سایت هایی که رپورتاژ آگهی آنان را منتشر کرده بودند، جریمه کرد و از آن‌ها خواست برای از بین رفتن این جریمه، رپورتاژهای منتشر گردیده را پاک کنند . این در واقع هشدار گوگل به تمام وب مستر های دیگر بود . هشداری که کمی نشان از ناتوانی گوگل هم دارد .

  • ۹۸/۰۷/۰۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی