مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


نحوه های اکثری برای ایجاد بک لینک و پیوند موجود هست. مطلوب ترین نحوه های لینک و پیوند بیلدینگ، علاوه بر منابعی که در چنگ دارید به تجارتی که در آن سرگرم به عمل می‌باشید نیز بستگی دارااست. صنعت های و تجارت هایی که سابقۀ بیشتری دارا هستند و رقابت در آن ها طولانی تر می‌باشد، معمولاً مستلزم ایجاد بک پیوند های بیش تر و توانا تری می باشند. و خب، همان گونه که می‌دانید لینک و پیوند بیلدینگ برای این کسب و امور بسیار مشقت بار می باشد.

سئو در مشهد

از طرفی، در صنعت های جدید تاسیس و در حالا رویش این قابلیت موجود هست تا با بلاگ نویسی و فعال سازی فُروم مجال های بخش اعظمی برای تولید لینک و پیوند بیلدینگ به دست آورد. در‌این نوشته‌علمی تلاش کردیم شیوه های ایجاد بک لینک و پیوند را معرفی کنیم که برای هر گونه تارنما و تجارتی کاربردی باشند.

شیوه تولید بک پیوند

ایجاد بک پیوند محتوا محور
چه‌گونه کمپین لینک و پیوند سازی خویش را فعال‌ساز‌ی کنیم؟

بعضی از مواقعی که در پائین آورده شده‌است را در مقالۀ فعال‌سازی کمپین پیوند بیلدینگ آموخته اید، بدین ترتیب برای آنکه از اتلاف وقت شما دوستان دوری کنیم، درین فصل موردها گفته نشده را برایتان توضیح میدهیم. فرض ابتدایی این می‌باشد که شما بایستی محتوایی ایجاد فرمایید تا با به کارگیری از آن‌ها بتوانید پیوند بسازید. اکنون این محتوا می‌تواند به صورت های پایین تولید شود:

اینفوگرافیک
تجسم داده و آمار
گزارش متنی
راهنما (فراگیری های مرحله به مرحله)
کلیپ
آلبوم تصاویر
فرآیند ایجاد محتواهای فوق می بایست به نحوی باشد تا مخاطبان آن‌ها را دارای ربط، جالب، لبریز معنا، درگیر کننده و ... تلقی نمایند. هنگامی که چنین بازخوردی را اخذ کردید باید برای اخذ لینک و پیوند از سوی همین مخاطبان مبادرت نمائید. در صورتی‌که بتوانید به صحت ساخت محتوا فرمایید، با سپری شد دوران دیگر نیازی نخواهید داشت برای ایجاد بک لینک و پیوند از کسی درخواست فرمائید.

همینطور، لزومی ندارد در تمام سایت هایی که می‌شناسید برای محتوای خویش پیوند سازی فرمائید، صرفا کافیست با چندین سایت مهم و تاثیرگذار در موضوع تجاری خویش کلام فرمایید تا آن‌ها مقاله‌ها شما‌را در تارنما خویش منتشر نمایند. قطعاً این جور ایجاد بک لینک و پیوند بسیار روزگار بَر هست و مستلزم ساخت محتوایی مختص و بی نقص میباشد، ولی با یه خرده عملکرد تمامی چیز ممکن می‌باشد، پذیرش ندارید؟

چه‌طور برای وبسایت خویش بک پیوند بسازیم؟

مثال هایی از کمپین های پیوند بیلدینگ محتوا محور
درین بخش از نوشته ی علمی، مثال های موفقی از کمپین های لینک و پیوند بیلدینگ را به همدم عارضه ها پیروزی آنان معرفی خوا هیم کرد. نکتۀ مهمی که درین نصیب موجود است این میباشد که انگیزه اولیۀ مثال های پیش رو ممکن می باشد تولید بک پیوند نبوده باشد، البته محتوای ساخت گردیده درین مثال ها به قدری کار کشته بوده اند که راجع‌به لینک و پیوند سازی نیز برنده کار کرده اند. به هر اکنون، در‌این نمونه ها نکات اکثری برای تعلیم موجود است.


کاغذ ای که در صدر لینک و پیوند آن را قرار داده ایم 68 پیوند از سایت های گوناگون اخذ کرده و اعتبار آن (Page Authority) 63 می باشد. چه چیزی سبب برد آن شده‌است:

استعمال از این کاغذ بسیار آسوده و سعی آن بسیار خوب می باشد. وقتی که شما سرزمین گزینه علاقۀ خویش را تعیین می‌کنید، محتوای مو جود در کسری از ثانیه عوض می شود.
صفحه ارایی بسیار منزه و شیک میباشد، بدین معنا که در نگاه اولیه متوجه نحوۀ تلاش آن می‌شوید.
پباده سازی و محتوای مو جود در کاغذ با سلیقۀ کسانی که به وبسایت های رزرو هتل مراجعه می‌نمایند، هم خوانی دارااست.
محتوای تولید گردیده برای اشخاصی که متمدن کشورهای متفاوت شناخت ندارند، بسیار اثر گذار می‌باشد و جور و نحوه ی رفتار را به آنان یادگرفتن می‌دهد.
 

  • ۹۸/۰۷/۰۴
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی