مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


لندینگ پیج چه چیزی است؛ ۱۳ دسته کاغذ فرود و ۱۴ راهکار باصرفه‌سازی آنان
لندینگ پیج (Landing Page) یا این که کاغذ فرود، ورقه‌ایست که در راستای تحقق استراتژی بازاریابی دیجیتال با همیاری کارشناسان طراحی وب و دیجیتال مارکترها پباده سازی میشود و اهدافی زیرا گردآوری داده ها، ارتقاء ترافیک تارنما و فروش را دنبال مینماید. در‌این نوشته‌ی‌علمی به باز‌نگری ۱۳ مدل لندینگ پیج و معرفی ۱۴ راهکار کاربردی برای باصرفه‌سازی ورقه فرود میپردازیم.

سئو در مشهد


لندینگ پیج یا این که ورقه فرود چه می‌باشد؟
برگه فرود یا این که لندینگ پیج یک کاغذ در در اینترنت‌وب سایت شما میباشد که در آنجا میتوانید از روش داده ها تماس بازدیدکننده منبعی از کسب‌وکار و تجارت خویش را ارائه دهید. بازاریابان می توانند این داده ها تماس را با به کار گیری از فرم یعنی جایی که بازدیدکنندگان اطلاعاتی و جزئیاتی از قبیل اسم، نشانی، آدرس اینترنتی و تیتر شغل خویش را وارد میکنند ذخیره نمایند.

معرفی گونه های لندینگ پیج
۱. کاغذ فشار (Squeeze page)
لندینگ پیج - کاغذ فشار

79 درصد از بازاریابی B2B می گویند که آدرس اینترنتی موثرترین شبکه برای ایجاد تقاضا می‌باشد. به این ترتیب جای تعجب ندارد که صفحه ها فشار یکی‌از مهم ترین و موثرترین صفحه های فرود باشد.

یک کاغذ فشرده‌سازی ورقه‌ای می باشد که در آن انگیزه این هست که نشانی پست الکرونیکی استفاده کننده ذخیره شود. زمانی که شما نشانی نشانی اینترنتی بازدیدکننده خویش را داشته باشید میتوانید با محتوای مربوطه و پیشنهادات دیگر عمل بازاریابی خویش را برروی وی انجام دهید.

متداول‌ترین دسته کاغذ فشرده‌سازی وارد کردن محتوای بی‌درنگ برای اخذ نشانی نشانی اینترنتی به مراد اخذ روزنامه، کتاب الکترونیکی، لیست سپید و بقیه مطالب ارائه گردیده هست.

اطمینان نتیجه ها نمایید که برگه فشرده‌سازی شما بی آلایش هست و به اندازه کافی وسوسه‌انگیز میباشد تا از استفاده کننده بخواهد نشانی پست الکرونیکی خویش را بگذارد.

پیشنهاد اینترنت سر: بازاریابی موتورهای کاوش؛ تفاوت SEO و SEM چه چیزی است؟

۲. Splash page
لندینگ پیج - Splash page

برگه Splash در لندینگ پیج مدام ذخیره داده ها را انگیزه قرار نمی‌دهد. این صفحه ها معمولا هنگامی فردی روی یک رسانه اجتماعی یا این که یک پیوند محتوا کلیک میکند استعمال می گردد. درواقع بازدیدکننده هنگام کلیک برروی رسانه اجتماعی یا این که پیوند محتوا به جای ارسال بی واسطه به نوشته‌ی علمی یا این که مقصد متبوع به ورقه Splash رسول می شود.

این برگه ممکن میباشد اعلانی را برای استفاده کننده به اشتراک بگذارد مثلا اعلانی مانند « ما جدیدا مورخ کنفرانس بازاریابی 2019 را رونمایی کرده‌ایم». همینطور ممکن هست از استفاده کننده بخواهد زبانی را که ترجیح میدهد یا این که سن خویش را وارد نماید. ممکن میباشد حتی برگه Splash تبلیغی را ارائه دهد تا منتشر کننده از آن منفعت پیروزشود.

ورقه Splash دو فعالیت را بسیار خوب انجام میدهد. اولیه اینکه شمارش معکوس را برروی اطلاع رسانی قرار می دهد و به راحتی قابلیت کلیک کردن و ورود به نوشته‌ی‌علمی فارغ از دیدن اطلاع رسانی را به استفاده کننده می دهد. و دوم اینکه اطلاع رسانی را به استفاده کننده نشان می دهد که انگیزه آن بسیار پر‌نور می باشد.

۳. ورقه ضبط (Lead Capture Page)
لندینگ پیج - کاغذ ضبط

برگه ضبط مشابه به کاغذ فشار میباشد ولی در کل داده ها بیشتری را تهیه و تنظیم می نماید. اطلاعاتی مانند اسم کسب‌وکار، نشانی نشانی اینترنتی، تیتر شغلی و صنعت و غیره مواقعی می باشند که‌این صفحه ها فرود میخواهند ذخیره نمایند.

اطلاعاتی که شما در‌این صفحه ها از بازدیدکننده درخواست میکنید بستگی به هدف ها برگه و هدف ها مجموعه‌های فروش و بازاریابی شما و همینطور مکان مشتری در قیف فروش شما داراست. در‌صورتی‌که برگه ضبط شما بالای قیف می باشد بهتر هست از فرم‌های بلند و طولانی استعمال نکنید.

با این حالا در صورتی مشتری شما بعد از نشان دادن عشق حقیقی به فرآورده یا این که سرویس ها شما وارد کاغذ ضبط شود در اینجا می توانید برای یاری به صلاحیت و هدایت آنها داده ها بیشتری از آنان بخواهید.
 

  • ۹۸/۰۷/۰۶
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی