مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


مرحله قیف فروش را بشناسید
قیف فروش - مرحله قیف فروش

به راحتی می‌اقتدار چهار مرحله قیف فروش با را با اصطلاح AIDA به خیال سپرد. Awareness یا این که درایت، Interest یا این که عشق و علاقه، Decision یا این که تصمیم‌گیری و action یا این که مبادرت. این چهار مرحله بیان کنده نحوه تامل مشتری آینده شما می باشد. هر مرحله نیاز به یک شیوه متعدد از شما یا این که بازاریاب شما دارااست چون نباید پیام اشتباهی در حین خطا ارسال فرمایید. صحیح مانند یک پیشخدمت که قبلی از پیشنهاد یک آب میوه اشتها آور از شما سوال می نماید چه چیزی برای دسر میل دارید.

بیایید با جزئیات بیشتری به هر مرحله از قیف فروش بپردازیم.

بهترین سئو کار

درایت
این لحظه‌ای میباشد که شما در آغاز دقت مصرف‌کننده را به خویش جلب میکنید. این ممکن هست یک پست فیسبوک به اشتراک گذارده گردیده به وسیله دوست شما در فیسبوک یا این که کاوش در گوگل یا این که چیز دیگری باشد.

دیده‌انداز شما از شغل شما و آنچه ارائه می‌دهید مطلع میشود. وقتی که دانایی صحت دارد در گه گاه مصرف‌کنندگان فورا خرید مینمایند. این یک سناریوی مطلوب در مکان مطلوب هست. مصرف‌کننده پیش از این تحقیقاتی انجام داده و میداند که شما مال یا این که خدماتی مرغوب و با قیمت ارزان ارائه می‌دهید.

بیش تر زمان ها مرحله دانایی یک مرحله از صمیم قلب میباشد. شما در حالا همت برای بازگرداندن دیده‌انداز به وبسایت خویش و مشغول کردن آن ها با شغل خویش میباشید.

عشق و علاقه
زمانی که مصرف‌کنندگان به مرحله عشق در قیف فروش برسند یعنی آن ها در هم اکنون انجام تحقیق، مقایسه خرید و تفکر کردن درباره ی مورد‌های خویش می باشند. شما بایستی درین مرحله محتوای غیرقابل اعتقاد که به مشتری امداد می‌نماید البته منجر فروش به وی نمیشود را از فی مابین ببرید.

در صورتیکه از نخست بخواهید کالا یا این که سرویس ها خویش را زور فرمایید دیده‌اندازهای خویش را متوقف و آن‌ها‌را به دور خواهید کرد. انگیزه در اینجا تولید تخصص شما، یاری به مصرف‌کننده در تصمیم‌گیری آگاهانه و ارائه امداد به آن ها در چاره‌های ممکن میباشد.

تصمیم‌گیری
مرحله تصمیم‌گیری در قیف فروش وقتی می باشد که مشتری مهیا خرید باشد. درین مرحله وی ممکن هست دو یا این که سه مورد را در حیث بگیرید که شما نیز یکی‌از مورد‌ها باشید.

این شایسته ترین روزگار برای ارائه توصیه شماست. مواقعی مانند حمل و نقل مجانی، کد تخفیف یا این که اجرو پاداش مال یکی‌از این پیشنهادات باشد. در هر رخ می بایست توصیه شما مقاومت ناپذیر باشد تا مشتری سوای معطلی شما‌را تعیین نماید.

فعالیت
مشتری معمولا در انتهای قیف فروش کار مینماید. وی در‌این مرحله مال یا این که سرویس ها شما‌را خریداری می‌نماید و جزئی از اکوسیستم تجاری شما می گردد. صرفا به این دلیل‌که یک مصرف‌کننده به قیف می رسد به‌این مضمون‌ وجود ندارد که عمل شما به انجام رسیده می‌باشد. مبادرت هم برای مصرف‌کننده و هم برای بازاریاب می‌باشد.

به عبارت دیگر شما روی نگهداری مشتری تمرکز می کنید. از خرید تشکر‌گذاری میکنید، مشتری خویش را دعوت می کنید تا برخورد خویش را ارائه دهد و در چهره قابلیت و امکان خویش را برای پشتیبانی فنی در دسترس قرار دهد.
 

  • ۹۸/۰۷/۰۶
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی