مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


شاید زمانی در حالا گشت و گذار در فضای وب میباشید، متوجه این نباشید که در هر دقیقه حدود 380 وبسایت نو ساخته میگردد. این عدد نشان میدهد که با سپری شد روزگار، وبسایت‌های بیشتری خویش را وارد رقابت در فضای مجازی مینمایند.

سئو در مشهد

میدانِ رقابت مجازی یک داور سرسخت دارااست که انگیزه اصلی‌اش این می‌باشد که زیر هر قوانینی، شایسته ترین جواب را به یوزرها ارائه دهد؛ این داور به عبارتی موتور جستجوی گوگل می باشد.

اکنون فرض نمائید این داور مجازی بخواهد تعداد انبوهی از وب سایت‌هایی که با سرعتی سرسام آور رو به ارتقاء می باشند را مرتبه‌بندی نماید و شایسته ترین‌ها را در دست استفاده کننده قرار دهد. به حیث شما الگوریتم‌های این موتور کاوش چطور می توانند تمرکز خویش را فقط بر روی تارنما‌های کاربرپسند و با ارزش بگذارند، هنگامی وبسایت‌های تازه با این سرعت در اکنون ورود به عرصه می باشند؟

در اولی گام لازم می‌باشد وب سایت‌های جدیدی که جدیدا وارد صحنه رقابت می گردند، از تارنما‌های دیگر  که اعتبار دامنه بالایی دارا هستند غیروابسته شوند تا براین اساس، میدان رقابت عادلانه‌تری برای آنان ساخت شود.

سندباکس گوگل الگوریتمی می‌باشد که مانند یک غربال، وب سایت‌های نو را از وب سایت‌های دیگر تفکیک می‌نماید.
در همین نخست لازم می باشد اشاره کنیم که گوگل هیچ‌گاه وجود الگوریتم سندباکس را به طور همگانی تایید یا این که تکذیب نکرده؛ به همین استدلال کلام از سندباکس گوگل قادر است یکی‌از مشاجره بر‌انگیرترین مطالب فی مابین متخصصین این حوزه و زمان‌های فراگیری سئو باشد. در‌این فصل قصد داریم از تجربه‌ی متخصصینی که انگیزه این الگوریتم قرار گرفته‌اند، به کار گیری کنیم و نکات مهمی را در رابطه معنی و سازوکار این الگوریتم به شما معرفی نماییم.

قبلی از آنکه ادامه این نوشته ی علمی را مطالعه فرمائید به شما سفارش می کنیم با مشاهده ویدئوی 5 دقیقه ای پایین داده ها بی نقص تری راجع‌به الگوریتم سندباکس گوگل و تاثیر آن بر وبسایت های نو تاسیس اخذ فرمایید.

معنا الگوریتم Sandbox گوگل دقیقاً چه است؟
وبسایت جدیدی دارید که جدیدا وارد فضای وب گردیده؟ چه کنیم که‌این وبسایت با دامنه تازه، سریع‌خیس به دست مخاطب انگیزه رسد؟ تمامی کارشناسان فضای آنلاین بر رمز یک چیز رخداد لحاظ دارا هستند: وب سایت خویش را سئو فرمایید!

البته بعداز سپری شد مدتی از همت‌های ما برای سئو، وب سایت هیچ سیرتکامل بهبود جایگاهی را در ورقه حاصل گوگل کسب نمی‌نماید. فیض نگرفتن کارایی‌های شما بدین خیال میباشد که گوگل هنوز به وب سایت شما اعتماد نکرده می‌باشد و برای همین، می بایست مدتی را در sandbox گوگل تمرین فرمایید.

گوگل سندباکس به نیکی علت پیشرفت کُند سایت‌های نو را توضیح می دهد. این الگوریتم تا مدتی ( معمولاً در میان 1 تا 4 ماه) پس از فعال‌ساز‌ی دامنه نو، وبسایت شمارا در سندباکس قرار میدهد تا در‌این بازه زمانی از کیفیت محتوا و مسئله اصلی فعالیت شما مطمئن شود. درین زمان شما نمی‌توانید در هیچ واژه و کلمه ارزشمندی منزلت بگیرید چراکه هنوز در سندباکس می‌باشید.

اما اکثری به غلط گمان مینمایند که سندباکس، الگوریتمی می‌باشد که کارایی‌های سئو تارنما شما‌را به جهت جریمه شدن، نادیده می گیرد. ولی در واقعیت باکس شنی گوگل خیر صرفا وبسایت شمارا مجازات نمی‌نماید، بلکه نجات بخش نیز می باشد!


شما میتوانید تا زمانه خارج داخل شدن از سندباکس، ساختار و استراتژی محتوایی وبسایت خویش را تدوین کرده و برای مقابله با رقابت سنگین در دنیای مجازی گوگل، خویش را فراهم نمائید.

علت تعیین اسم SANDBOX برای این الگوریتم چه می باشد؟
فرض نمایید بابا یا این که مامان یک نوباوه 5 ساله می‌باشید و برای تفریح به دریا می روید. در‌این در میان، فرزند خویش را در حاشیه دریا دریا رها می کنید تا با شن‌ها بازی نماید. ولی آیا بازی کردن یک نوباوه در کنار دریا با موج‌های غران دریا، عمل صحت می باشد؟ مطمئناً نه.

چه چاره امن‌تری می توانید برای بازی فرزند خویش مهیا فرمائید؟

شایسته ترین عمل این هست که او‌را در یک باکس شنی قرار دهید تا شم و اکنون بازی در حاشیه دریا دریا برای وی زنده شود، و در عین هم اکنون او‌را از خطر محفوظ نگه دارید. گوگل هم در دریای لبریز فراز و نشیب وب، شما‌را به درحال حاضر خویش رها نمی‌نماید، بلکه می بایست مدتی را در باکس شنی وی بازی فرمائید.


چرا در سندباکس قرار میگیریم؟
هنگامی که گوگل هنوز الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن خویش را معرفی نکرده بود، بعضا از تارنما‌های تازه فقط با انگیزه ارائه محتوای اسپم ساخته می‌شدند. این تارنما‌ها با انجام تکنیک‌های متفاوت سئو کلاه سیاه پیروز می‌شدند در حاصل گوگل، سریعاً پیشرفت کرده و پیش از آنکه گوگل متوجه کردار آن ها شود حجم متعددی از بازدیدکنندگان را به خویش جذب نمایند.

درین زمانه نیاز بود که گوگل در زمینه ی پیشرفت تارنما‌های اسپم در نتیجه ها گوگل، راه حل‌ای بیاندیشد؛ این راهکار به عبارتی الگوریتمی بود که ما اکنون به اسم سندباکس آن را میشناسیم.

قراردادن تارنما‌ها در سندباکس موجب شد، وب سایت‌های جدید تاسیس نتوانند با گول زدن گوگل، با‌گاز در ورقه اولیه حاصل قرار بگیرند.
این مبادرت گوگل به طور غیرمستقیم سبب شد که وبسایت‌هایی که محتوای بهتر و جالب‌تری دارا‌هستند، سریع خیس به دست استفاده کننده برسند و در‌پی آن، تارنما‌هایی با محتوای اسپم، به ورقه حاصل یا این که SERP منش پیدا نکنند.

آیا سندباکس برای همگی وب سایت ها فعال میگردد؟
همان طور که پیش‌خیس اشاره کردیم، سندباکس گوگل یک الگوریتم تئوریک می باشد و توده متعددی حتی از وجود آن بی‌خبر‌اند. استدلال این ناآگاهی آن می‌باشد که باکس شنی گوگل ممکن میباشد برای تمامی تارنما‌ها فعال نشود.

از طرفی، بخش اعظمی از وبسایت‌های نو تشکیل شده همچنان بخت جذب بازدیدکننده از روش ورقه حاصل را دارا هستند، البته این پیشرفت به قدری کُند واقعه می‌ افتد که ممکن می‌باشد ابداً به دیده نیاید.

پس می‌اقتدار اینطور سود گرفت که سندباکس ممکن می‌باشد در 3 وضعیت پایین واقعه بیافتد:

سندباکس گوگل به هیچ وجهً برای تارنما شما فعال نشود
مراحل قرار به دست آوردن شما در سندباکس خیلی آرام باشد، به گونه ای که متوجه آن نشوید
به صورت ناگهانی و به یک‌باره در سندباکس قرار بگیرید و متوجه سندباکس بودن وبسایت بشوید
از کجا بفهمیم که در سندباکس گوگل قرار گرفتیم؟
برای اینکه از سندباکس شدن وب سایت خویش مطمئن گردید، بایستی به ابزار سرچ کنسول تارنما خویش رمز بزنید و ترافیک محل ورود لغات کلیدی وب سایت خویش را بازبینی نمائید. در حالتی‌که محل ورود وبسایت شما از عباراتی به غیر از لغت ها کلیدی اصلی وبسایت‌تان باشد، این قادر است سیگنالی باشد که گوگل تارنما شمارا در سندباکس قرار داده میباشد.

معمولا هرچقدر از دوران فعال‌ساز‌ی تارنما شما می‌گذرد شرایط کسب مقام در عبارات انگیزه بهبود می یابد و شما یک فرآیند افزایشی با شیب معدود را مشاهده خواهید کرد. خروج از سندباکس گوگل را می‌قدرت با یک جهش دیده‌گیر در آمار بازدید و سکو وب سایت در کلمه ها مهم شناسایی کرد. نمودار تحت نشان‌دهنده یک وبسایت هست که پس از در حدود 2 ماه برنده به خروج از سندباکس شده‌است.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی