مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


لیست وبسایت های اینترنت 2
Tumblr.com
Blogger.com
Google Sites
WordPress.com
Over-Blog.com
Strikingly.com
Diigo.com
Weebly.com
LiveJournal.com
Caringbridge.org
لیست تارنما های SocialBookMarking
Twitter
Pinterest
StumbleUpon
Dribble
Pocket
Digg
Reddit
Slashdot
We Heart It
scoop.it
سئو در مشهد

تولید PBN
تولید PBN  در اصل به دو شیوه انجام میگردد که نسبتاً هر دو شیوه یکسان میباشند. برای اجرای لینک و پیوند سازی کانال ای میتوانید از یک مسیر و یا این که ترکیبی فعالیت نمائید:
نحوه نخستین : اجرای پیوند سازی کانال ای در تارنما ها و وب لاگ هایی که وابسته به خودتان می باشد.
شیوه دوم : اجرای لینک و پیوند سازی کانال ای در تارنما هایی که وابسته به سایر افراد می باشد.
هریک از طریق های بالا مزایا و معایب یگانه خویش را دارا‌هستند و استعمال از این تکنیک مستلزم توجه و نازکی بسیار بالایی هست چرا‌که این تکنیک به طور رسمی کلاه سیاه معرفی شده‌است البته این تکنیک قادر است کلاه خاکستری باشد در شرایطی که بصورت انحصاری و با اعتنا صورت پذیرد. در اصل شیوه دوم جزو مدل کلاه خاکستری جای دارد.
مزایای نحوه نخستین: شما صاحب و مالک یک PBN فردی می باشید پس هر کاری بخواهید می‌توانید انجام دهید صاحب و مالک اصلی ۱۰۰% این کانال خودتان میباشید و هیچ محدودیتی در لینک و پیوند دریافت کردن و یا این که کارها دیگر ندارید.
معایب شیوه نخستین: این تکنیک تماما کلاه سیاه می‌باشد پس بدین نکته اعتنا فرمایید که آرام و تماما طبیعی بایستی خلق نمایید.
مزایای طریق دوم، دیگر لازم وجود ندارد سیستم را از در آغاز ساخت نمائید و می‌توانید از کانال وبسایت بقیه افراد به کار گیری نمایید و آنرا مدیر نمایید. در‌این طرز زمانه کمتر و انرژی کمتری نیاز دارید و یک طرز کلاه خاکستری می‌باشد و امنیت بیشتری داراست.
معایب طریق دوم: محدودیت بسیار متعددی دارید شما در وب سایت های سایر افراد نمی توانید به راحتی هر کاری انجام دهید و هر مقدار که میخواهید پیوند بگیرید.

چه طور در پیوند سازی PBN پنالتی نشویم ؟
برای یادگرفتن تولید PBN در شرایطی‌که به موارد ذیل اعتنا نکنید سبب ساز می گردد که تارنما شما در نوع پنالتی گوگل قرار بگیرد و برای پرهیز از آن بایستی به موارد ذیل توجه نمایید:
1- دامنه هایی که به نام یک شخص باشد
دامنه هایی که خریداری میکنید نباید به اسم یک شخص باشد این عمل با بازبینی داده ها whois به وسیله گوگل تماما مشخص و معلوم میگردد که‌این دامنه به نام که می باشد و براحتی قابل شناسایی است.
2-وب سایت هایی که تمامی بر روی یک هاست و یا این که سرور قرار دارا‌هستند
در شرایطی‌که از تیم وب سایت هایی به کارگیری می‌کنید که تمامی در یک هاست و یا این که سرور قرار دارا هستند از روش نشانی ip برای گوگل قابل شناسایی می‌باشد، بعداز این عمل پرهیز فرمایید تا با جریمه گوگل مواجه نشوید.
3-به کار گیری از داده ها تماس و وضعیت جغرافیایی یکسان
یکی از دیگر از مسائلی که بایستی به آن اعتنا فرمایید نباید داده ها تماس و حالت جغرافیایی یکسانی داشته باشید به عنوان مثال در وب سایت های مو جود در کانال نباید از شماره تماس و مکان یکسان استعمال فرمائید.
4-عدم بروز رسانی وبسایت ها و یا این که محتوای تکراری
عدم بروز رسانی وب سایت های جان دار در PBN سبب ساز شک وتردید کردن گوگل به تارنما شما می‌شود و یا این که اکثر وقت ها این تارنما ها محتوای یکسانی دارا‌هستند پس در خصوص بروز رسانی وبسایت ها اعتنا نمایید و از تکثیر محتوای تکراری غیروابسته دوری کنید.
5-وب سایت های جان دار در کانال به جای دیگر لینک و پیوند نداده باشند
چنانچه وبسایت هایی که در کانال PBN مو جود می‌باشد صرفا به تارنما های ذیل گروه خودتان پیوند داده باشند منجر جریمه گوگل میشوید. پس برای رفع این خلل صد رد صد به وب سایت های فرنگی غیر از وب سایت اصلی خودتان پیوند بدهید که گوگل به شما تردید نکند. ( برای حل این اختلال می‌توانید به وبسایت های غیر از وب سایت خودتان بصورت nofollw لینک و پیوند بدهید ).
نکته : مسلما به تارنما هایی پیوند بدهید که از تارنما و یا این که بلاگ شما فراتر باشد این سبب ساز می‌گردد که به وسیله گوگل وبسایت شما اعتبار پیدا نماید.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی