مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


گر می خواهید به راءس انگیزه بزنید نخست می بایست خویش را در مسیر کلی برگه دارت قرار بدهید.

در‌صورتی‌که شما یک بازاریاب B2B می‌باشید که برای تبلیغات کلیکی هدفمند هزینه می کنید linkedin.com کاغذ‌ی دارت شما می باشد. لینکدین دربرگیرنده میلیون ها کارشناس کسب و فعالیت می باشد که یک بررسی ظریف و خاصی از این اشخاص راس انگیزه شما‌را میسازد.

 سئو در مشهد

علاوه بر این، کانال تبلیغات لینکدین به بازاریابان B2B همگی اطلاعاتی که چهت نیل به‌این هدف ها نیاز دارا هستند، می‌دهد.
در جمهوری اسلامی ایران نیز تعداد بالایی از متخصصان و مدیران در کانال اجتماعی لینکدین پروفایل دارا‌هستند و فعال می باشند. در پی با ویرلن همپا باشید تا بعضا از خصوصیت های گران بها تبلیغات لینکدین برای بازاریابی B2B را بازنگری کنیم :

 

اهمیت حضور متخصصان باخبر به تکنولوژی در‌این کانال

تحت عنوان یک بازاریاب B2B شما بایستی ماهر ها را انگیزه قرار دهید و لینکدین دربرگیرنده میلیون ها نفر از این اشخاص می‌باشد. به گفته‌ی بستنی قیفی سلستر، یک تحلیلگر فورستر، اعضاء ماهر لینکدین به شدت از پروفایل های خویش نگهداری می نمایند و جزئیات عمل خویش را آپدیت نگه میدارند. متخصصان مبتدی نیز معمولا از پروفایل لینکدین خویش تحت عنوان رزومه به کار گیری مینمایند و متخصصان زبده هم از داده ها اکانت خویش برای هدف ها کانال ای به کار گیری می‌نمایند.

درواقع یک بازاریاب B2B قادر است از لینکدین تحت عنوان یک معدن طلای داده ها که به صورت مداوم آپ دیت می شود استعمال نماید. بازاریابان B2B که تبلیغات در لینکدین را خریداری مینمایند، میتوانند انگیزه خویش را از فی مابین داده های کیفیت عالی پروفایل‌های یوزرها برای یک انگیزه گذاری بسیار ظریف استعمال نمایند.

در یک پروفایل ماهر یوزرها خویش را با کمپانی، صنعت و تیتر شغلی یا این که تلاش ماهر خویش معرفی می‌نمایند.

سیستم تبلیغات لینکدین داده ها جامعی را در رابطه کلیه کاربرانش گردآوری مینمایند تا آن را در چنگ ما قرار دهد. به‌این فیس ما می دانیم که هر فرد چه شغلی داراست ، در چه شرکتی فعالیت می‌کند و در کدام شهر یا این که میهن بومی می باشد.

براین اساس برای تبلیغات در لینکدین هربار می‌توانید به راس انگیزه خویش بزنید. خصوصیت های مخاطبان انگیزه گذاری که در لینکدین می توانید تعیین فرمایید:

تیتر شغلی
تحصیلات
منزلت و تجربه
اسم شرکت
صنعت
جنسیت/ سن
اندازه‌ی شرکت
شهر/ مرزو بوم
مهارت
لینکدین به تبلیغ کنندگان اذن می دهد که صنعت، اندازه مارک ، تیتر شغلی و بقیه موردها فوق را تحت عنوان انگیزه برای اکران تبلیغات گزینش نمایند. همینطور لینکدین شیوه ایده آلی برای بازاریابی بر طبق شخص هست، چون شما می‌توانید تبلیغات خویش را به کسانی که در شرکت های یگانه فعالیت می‌نمایند نشان دهید.

نکته قابل توجه ؛ ارائه یک منظره سوای انگیزه که برای شما هزینه تبلیغات دارااست فقط بدلیل جلب فضولی مخاطبان سود ای ندارد، به این ترتیب لایق میباشد که یک بازاریاب B2B به اندازه ی ممکن هدفمند کار نماید. لینکدین این اذن را به شما می‌دهد.

 

هدفمندی بر اساس مهارت

تبلیغات لینکداین برای شرکت ها که می خواهند تولیدها و سرویس ها خویش را به موسسات دیگر بفروشند فوق العاده خوب فعالیت می کند.
ممکن میباشد کلیک ها هزینه‌ی بیشتری داشته باشند البته با نرخ بیشتری بازمیگردند. چنانچه تولید ها شما به یک مدل مختص از متخصصان کسب و عمل وابستگی دارااست، می‌توانید از این طرز اطلاع رسانی را تنها به آن اشخاص ارسال نمایید .

اعضای لینکدین مهارت های و خصوصیات خویش را در پروفایل خویش تولید می‌کنند و ما میتوانیم ببینیم که کدام تخصص ها برای مال ما مطلوب می‌باشند و کدام ها را ما نباید انگیزه در اختیار بگذاریم.

به عنوان مثال، برای یک کمپانی فعال در قضیه بازاریابی آنلاین اشخاصی که مهارت های تجزیه و محاسبه توسعه یافته دارا‌هستند یا این که افرادی که حرفه مرتبط با تقاضا مثل پرداخت به ازای کلیک (PPC) دارا هستند بسیار مطلوب می‌باشند. در سود، توانا به انگیزه قرار دادن اشخاصی میباشند که بیشترین فایده را از جنس مرتبط با بازاریابی به دست میاورند.

در فضای مجازی هیچ جای دیگری با این خصوصیات نیست که یک کانال تبلیغات باشد و به بازاریابان B2B یاری دهد تا هدف ها تبلیغاتی خویش را مبنی بر تخصص های منحصر گزینش نمایند.

در گفتگویی درمورد تبلیغات لینکدین ، AJ Wilcox یک متخصص تبلیغاتی لینکدین بیان کرد:

اینجانب شیدا به کارگیری از مهارتها برای مستقل کردن یوزرها یک فرآورده هستم. مثلا بگذارید بگوییم شما در اکنون عملکرد برای دستیابی به مسئول خرید شرکت ها گوناگون می‌باشید ، به آسانی این مهارت را انگیزه قرار دهید و تبلیغات خویش را صرفا برای کاربرانی که‌این مهارت را گزینش کرده اند نشان دهید.

اما هیچ مشکلی نیست که شما تبلیغات خویش را به مجموعه عظیمی از بازاریابان یا این که فروشندگان غیرمرتبط هم نشان دهید، در غایت شما را بازهم به انگیزه می‌رسید.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۴
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی