مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


روی Related در نوار سمت چپ پایین نصیب keyword Search کلیک نمایید. در‌این نصیب می توانید کلیدواژه‌های مربوط به قضیه اصلی را ملاحظه کنید. دقت داشته باشید که‌این توشه این کلیدواژه‌ها مثل نصیب قبلی ارتباط قربت با کلیدواژه اصلی شما ندارند. برای مثال، برای کلمه و واژه \"بلیز\" کلیدواژه‌های \"رنگ جامه\" یا این که \"خودتان بلوز بدوزید\" نیز یافت می گردند. این فرمان به‌این ادله میباشد که گزارش کلیدواژه، کاوش را بسط میدهد و همگی کلیدواژه‌های مربوط به کلید کلمه و واژه اصلی را اکران می دهد. این گزارش وقتی اثرگذار میباشد که قصد دارید محتوای خویش را توسعه و گسترش داده و مخاطبان جدیدی برای وب سایت خویش جذب نمائید.
برای سایر کلیدواژه‌ها نیز همین پروسه را تکرار نمائید تا دیگر کلیدواژههای دارای ارتباط را نیز بیابید. در لحاظ داشته باشید که داشتن لیست بلندی از کلیدواژه خوب میباشد ولی مهمتر از آن این میباشد که تشخیص دهید کدام یک از این کلیدواژه‌ها مطلوب می‌باشند و بهتر سکو میگیرند. برای تشخیص این مسئله می توانید از ابزارهای تحت به کارگیری فرمایید.

سئو در مشهد

قدم 3: تشخیص دشواری کلیدواژه
ابزار Keyword Difficulty در قابل انعطاف‌افزار SEMrush به شما امداد می‌نماید تشخیص دهید برای یک کلیدواژه مختص، رقابت با رقبا در کسب مرتبه چقدر مشقت بار میباشد. اما در لحاظ داشته باشید که همه این اعداد نسبی می‌باشند و محاسباتی که به وسیله این قابل انعطاف‌افزار انجام می گردند کلیه بر مبنا تقریب می‌باشند. بدین ترتیب در غایت خودتان می بایست با دقت به داده‌هایی که در اختیار دارید تصمیم گیری فرمایید. قابل انعطاف‌افزار برای کلیدواژه متبوع، سکو‌ها در دیگر حوزه ها را تقریب زده و دشواری کلیدواژه را به طور درصد به شما نشان میدهد. چنانچه مشاهده میکنید که رقابت راجع به کلیدواژه گزینه نظرتان بالا میباشد ناامید نشوید. می توانید کلیدواژه‌های دیگر را آزمون نمایید و معیار دشواری هر مورد را تقریب بزنید.

قدم 4: تحقیق راجع‌به کلیدواژه‌های رقبا
قابل انعطاف‌افزار SEMrush به شما این قابلیت را میدهد تا نگاهی به کلیدواژه های آیتم به کار گیری بوسیله رقبا بیندازید و با کلیدواژه‌های خودتان مقایسه نمایید. برای این عمل می توانید از ابزار Domain vs. Domain استعمال فرمائید که میتوانید از روش آن کلیدواژه‌های مرتبط با حداکثر 5 تارنما را ملاحظه کنید. برای به کار گیری از این ابزار، به نصیب Tools بروید و روی Domain vs. Domain کلیک فرمایید. دامین‌هایی که می توانید تعیین نمائید دربرگیرنده Organic، Paid یا این که PLA میباشد. بعد از آن بر مورد Go کلیک نمائید. نتیجه ها به دو نحوه اکران داده می گردند. قابل انعطاف‌افزار دامین هایی که شما معین کردید را به همپا داده ها مازاد برای شما اکران می دهد. با به کار گیری از این داده ها،میتوانید جایگاه کنونی هر کلیدواژه را در دامین های متفاوت ملاحظه کنید.
 البته یک شیوه دیگر برای مشاهده نتیجه ها Chart View میباشد. در‌این نصیب، با به کارگیری از نمودار Venn، کلیدواژه‌های منحصربفرد و معمول در هر دامین اکران داده می شوند. می توانید ملاحظه کنید که کدام سایتها برای چه کلیدواژه‌هایی با صرفه سازی گردیده‌اند. همینطور می توانید ببینید که کدام سایتها کلیدواژه‌های مشترکی دارا هستند. از روش این ابزار میتوانید وب سایت خویش را با رقبا مقایسه نمایید و مشاهده کنید که کدام کلیدواژه‌ها اقبال بهتری برای کسب مرتبه در گوگل دارا‌هستند.

 


گزینش کلیدواژه و باصرفه سازی صفحه های برای آنان فقط بخشی از عمل میباشد. شما می بایست مرتبه‌های خویش را نیز رهگیری نمایید تا بتوانید واحد سنجش پیروزی خویش را بسنجید. در قابل انعطاف‌افزار SEMrush میتوانید از ابزار Position Tracking استعمال نمائید تا ملاحظه کنید تارنما شما در چه درجه‌ای برای کلیدواژه‌های انتخابیتان جای دارد. برای استعمال از این ابزار به نصیب tools و بعد از آنPosition Tracking  بروید. در‌این نصیب کلیدواژه‌هایی که میخواهید رهگیری نمائید را وارد نموده و ابزار به شما گزارش می دهدکه درجه روزمره هر مورد از این کلیدواژه ها چندین میباشد.
همان طور که مشاهده می کنید، فعالیت با این قابل انعطاف‌افزار بسیار معمولی میباشد و با استعمال از آن می توانید داده ها متعددی راجع به صفحه ها حاصل موتورهای کاوش کسب نمائید. اطلاعاتی که‌این قابل انعطاف‌افزار گردآوری و ارائه می نماید بسیار زیاد و شایان توجه میباشد. شما می توانید برای تعیین مطلوب‌ترین واژه و کلمه‌های کلیدی از این قابل انعطاف‌افزار به کار گیری فرمایید.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی