مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


سئو رفته رفته داره طاقت فرسا خیس میشه و رقابت روز آپ تو دیت در گوگل داره فشرده خیس میشه.  امروز دیگه گوگل مثل یک سری سال گذشته به سایتهایی که تنها یک‌سری تا نوشته‌ی علمی و چنتا بک لینک و پیوند دارن مرتبه نمیده و فاکتورهای متفاوتی را وارد الگوریتم خودش کرده.

جور ای از این فاکتورها یوزر متریکس ها می‌باشند یعنی اگه گذشته از این گوگل تنها بدین اهمیت میداد که محتوای شما چه کیفیتی داره و چنتا و از کجاها بک لینک و پیوند دارین، امروز این زمینه رو هم مد لحاظ داره که خوی یوزرها در وب سایت شما چطوریه.

 سئو در مشهد

گوگل به وسیله ابزارهای متنوعی که داره مثل گوگل آنالیتیکس و مرورگر کروم به راحتی خوی کاربرا رو توی سایتهای گوناگون مانیتور میکنه و متوجه این یوزر متریکس ها در وبسایت شما میشه.

دو تا از فاکتورهای مهم یوزر متریکس بازه زمانی زمانه ماندگاری یوزرها در تارنما شما و همینطور بانس ریت زیر سایته.

بانس ریت یا این که نرخ پریدن یعنی اینکه کاربرانی که وارد یک کاغذ از وبسایت شما میشن دقیقا از اون برگه بیرون نشن و دستکم یک برگه دیگه از تارنما شما رو هم ببینن.
تکنیکی رو میخوام به شما معرفی کنم که شما بوسیله این تکنیک میتونید کاری کنین که مقطع روزگار ماندگاری کاربرا توی وبسایت شما به واحد سنجش قابل توجهی ارتقا پیدا کنه، و منظورم از ترازو شایان توجه اینه که شما میتونین با این طرز کاری کنین تا یوزرها دستکم چندین دقیقه اضافه در صفحه ها وبسایت شما بمونن.

تکنیک ارتقا زمانه ماندگاری – تایم آن وبسایت
این تکنیک به کارگیری از ویدئو در درون نوشته های سایتتونه.

شاید شرایط کنونی بگین خوب ما خودمون هم این رو میدونیم که کلیپ منجر میشه تا کاربرا اضافه در تارنما بمونن البته ساختن ویدیو، تایپ کردن متن کلیپ، ضبط و دستکاری اون، تجهیزات و دوربینش، تمامی اینا سبب میشه که شما قید قرار دادن ویدیو در باطن محتوای وب سایت رو بزنین.

همینطور مگه بشر میتونه برای تک تک محتوای سایتش کلیپ صحیح کنه؟

ولی میخوام روشی رو بهتون فراگیری بدم که ابدا نیازی به دردسرهای تولید ویدیو بوسیله خودتون نباشه اما بتونین برای تمام محتواهاتون کلیپ قرار به‌این.

راهکار:
کلیه ما یوتیوب رو می شناسیم. مگه قابلیت و امکان داره کسی توی وب فعال باشه اما وب سایت یوتیوب رو نشناسه. یوتیوب مطرح ترین تارنما اشتراک گذاری ویدیو در دنیاست. جالبه بدونین که بیشتراز 1.5 میلیارد نفر دارن از یوتیوب به کارگیری میکنن و هر روز نسبتاً 5 میلیارد کلیپ در یوتیوب چشم میشه. پس با این آمار قابلیت و امکان نداره شما در باره موضوعی بخواین محتوا بنویسید که دست کم تعدادی ویدیو مربوط به اون توی یوتیوب نباشه.

ولی اختلال اینجاست که ویدئوهای باطن یوتیوب اکثرا به گویش انگلیسی میباشند، پس همینطوری نمیتونید اونارو درون محتواهای فارسیتون قرار به‌این.

برای حل این نقص‌ اینجانب یک طرز خیلی بی آلایش و ارزون رو میخوام بهتون معرفی کنم.
پس ازتون میخوام نخست ویدئوی گزینه نظرتون رو توی یوتیوب تعیین کنین.

آن گاه وارد وب سایت انجام میدم دات کام بشین. وبسایت انجام میدم یک تارنما برون سپاری پروژه هاست و اشخاصی اینجا می‌باشند که از گذشته مهارتهاشونو اینجا قرار دادن و شما میتونین از مهارتهای اونا به کارگیری بکنین.

پس از اینکه وارد این وبسایت شدین عبارت “زیرنویس فیلم” رو کاوش کنین و اینجا شما با یک سری کاره مواجه میشین که با بها خیلی ناچیز ویدئوهای شما رو هم ترجمه میکنن و هم پانوشت فارسی برای اون ساخت میکنن.

قیمتهایی که برای این عمل اخذ میشه بسیار ناچیز می‌باشند و به ازای هر دقیقه از 2 هزار تومان تا 4 – 5 هزار تومان متفاوته. یعنی شما میتونین به عنوان مثال با 10 هزار تومان برای یک ویدئوی یکسری دقیقه ای یوتیوب پانوشت فارسی تولید کنین.

پس از گزینش و توصیه خدمت متبوع معمولا یک فولدر پانوشت با فرمت srt بوسیله انجام دهنده خدمت برای شما ارسال میشه. Srt در واقع فرمت استاندارد زیرنویسه.

پس از اینکه فولدر زیرنویس رو اخذ کردین میتونین وارد تارنما آپارت بشین و بر روی لود کلیپ کلیک بکنین. در برگه گشوده گردیده لود ویدیو از یوتیوب رو تعیین کنین و لینک و پیوند یوتیوب رو درین فیلد قرار به این، تیتر و توضیحات رو بازنویسی کنین، آن گاه بر روی پیکربندی توسعه یافته کلیک کنین و از این نصیب پوشه زیرنویس با فرمت srt رو تعیین کنین تا آپارات بصورت خودکار پانوشت رو به ویدئوی شما بیش تر بکنه و آن‌گاه ویدیو رو منتشر بکنین.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی