مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

سئو کلاه سپید


درین نوشته‌ی علمی قصد داریم شما‌را با اشکال سئو(کلاه سپید، کلاه سیاه  و کلاه خاکستری ) آشنا کنیم تا بدانید بسته به پروژه ای که در چنگ دارید از کدام یک بیشترین به کار گیری را داشته باشید.به طورکلی در افسانه ها رنگ سیاه نماینده ی شر, سپید نماینده ی نه و خاکستری چیزی دربین این دو میباشد.درباره با اشکال سئو نیز قصه نسبتاً به همین صورت میباشد.در شرایطی که این پست را تا آخر بخوانید در خواهید یافت که هرگونه ی سئو را در چه روزگار هایی به فعالیت برید.با ما یاور باشید.

در عصر جامع سئو تمام تمرکز روی کلاه سپید می‌باشد ولی نکات مهم سئو کلاه خاکستری رو هم یادگرفتن میدیم که برای بهبود سرعت ازش به کار گیری نمایید ولی در غایت انگیزه ما سئو کلاه سپید می باشد.

فهرست این کاغذ [نهفته فرمائید]

1 گونه های سئو : کلاه سپید
1.0.1 نکته ای در زمینه‌ی دسته های گوناگون سئو
2 گونه های سئو : کلاه سیاه
3 گونه های سئو : کلاه خاکستری
3.0.1 گونه های سئو را با هم بازنگری کردیم البته این نکات رو هم بدونید
اشکال سئو : کلاه سپید

سئو در مشهد
سئو کلاه سپید یعنی الآن خیر البته در آینده آری مطلقا!

در مجموع ابزار اصلی کارتان در سئوکلاه سپید در مرحله ی نخستین شکیبایی و صداقت میباشد و خوشبختانه گوگل هم  این دو را باارزش می داند و پاداشتان را خواهد بخشید.گوگل دوست دارااست شایسته ترین سود را به کاربرانش نشان دهد, در شرایطی‌که شما همانطور که داعیه میکنید حقیقتا شایسته ترین سود باشید دلیلی نیست که در نتیجه ها  تحت عنوان لینک و پیوند  اولیه اکران داده نشوید.

ما در این باره تخصصی عمل می کنیم، برای مشورت ماهر سئو میتونید در برگه ی خودش درخواست به‌این و شرایطش برای 2 ماه بخونید.

درضمن دقت داشته باشید اینکه بیش تر از کدام سیرتکامل ی سئو برای با صرفه سازی سایتتان استعمال می‌کنید به استراتژی های کسب و کارتان بستگی داراست به عنوان مثال استعمال از تکنیک های سئو کلاه سپید برای شما مطلوب خواهند بود در صورتیکه:

تا به امروز هیچ یک از رقبای شما به صورت بدون شوخی از روش فضای آنلاین کسب درآمد نمی نماید.
پیرو سود ی به طور کامل استوار می باشید.
بر روی کسب و کارتان سپرده گذاری بلند مقطع نموده اید.
در مجموع در شرایطی که آنقدر ها هم شتاب ای ندارید سئو کلاه سپید آیتم ی قابل قبولی میباشد.هر یک‌سری زمانه متعددی می طلبد البته نتایجی استوار نصیبتان می‌نماید و هر لحظه دلتان نمی لرزد که با تغییر و تحول الگوریتم های گوگل از کاغذ ی هستی محو گردید!هم اکنون به‌دنبال به یک‌سری مثال از تکنیک های سئو کلاه سپید  میپردازیم:

چگالی لغت ها کلیدی تان متعادل باشد.
قرار وجود ندارد یک میزان در اختیار داشته باشید تا هر لحظه از مطلوب بودن چگالی کلمه و واژه های کلیدی تان مطمئن گردید.همین که برای مثال نگویید: ((کلمه و واژه ی کلیدی چیز نیکی میباشد.اینجانب واژه و کلمه ی کلیدی را دوست دارم.))خودش کافی میباشد.اما نباید از آن طرف بام هم بیفتیم.برای مثال صرفا یکبار در خط اولیه و توشه دیگر در خط پایان واژه و کلمه کلیدی را بیاوریم. تشخیص این که‌این کلمه و واژه یِ دوبار تَکرار گردیده در محتوای 1000 کلمه و واژه ای تان کلمه و واژه ی کلیدی میباشد  ,عمل را برای ربات های گوگل -هر چه قدر هم که هوشمند باشند- دشوار مینماید.هم اکنون بماند که استفاده کننده هم احتمالا چیز متعددی از چنین محتوایی دستگیرش نخواهد شد.

محتوای باکیفیت ایجاد نمائید.
مگر انگیزه گوگل ارائه ی شایسته ترین و باکیفیت ترین سود به کاربرانش وجود ندارد؟ پس درصورتی که با این انگیزه همسو گردید تردیدی باقی نمی ماند که  گوگل خیر فقط سنگی جلوی پایتان نمی اندازد بلکه  روش را هم برایتان ماشین رو خواهد کرد.

به کار گیری از عکس های معدود حجم و باصرفه,معرفی محتوا در شبکه‌های‌اجتماعی,آپ تو دیت رسانی مطالب کهن,استعمال از عنا وین دیدنی و… کلیه و تمامی از تکنیک های کلاه سپید می باشند از این جا که درین  پست تمرکزمان اضافه بر روی گونه های  سئو میباشد میتوانید برای دوراندیشی بیش تر از آنها به نوشته‌ی علمی ی اشکال سئو داخلی مراجعه‌کنید.
ساختار وبسایت را طبق ترازو های گوگل با صرفه سازی نمایید .
درسته ما مدام از این کلام می کنیم که می بایست برای استفاده کننده مقاله بنویسیم و شکی در‌این مورد وجود ندارد ولی می بایست دقت کنیم داریم ذیل بستری به نام گوگل این کار رو انجام میدیم، گوگل هم طبق تجربه ی یوزرها اصولی رو در حیث گرفته برای ساختار وبسایت و تعدادی اصول رو هم در حیث گرفته برای پایین ایجاد های خودش که مطلقا بایستی اون مورد ها رو هم باطن تارنما پیاده سازی کنیم وگرنه هرچقدر هم ساخت محتوای باکیفیت داشته باشیم فارغ از رعایت این ساختار ها نمیتونیم در نتیجه ها گوگل چیره باشیم

این بخش از سئو تحت عنوان سئو تکنیکال یا این که سئو فنی شناخته گردیده که در صورتی‌که از وردپرس به کار گیری می کنید نسبتا خیالتون شل باشه البته در‌صورتی‌که سایت رو منحصربه‌فرد نوشتید قطعا می بایست سئو تکنیکال رو روی وب سایت پیاده سازی نمایید تا ربات های گوگل بهتر بتونن متوجه بشن شما دارید چکار می‌کنید 🙂

احتمالا در آینده نوشته‌علمی ای در قضیه سئو تکنیکال روی وبسایت قرار داده می‌گردد.
 

  • ۹۸/۰۷/۳۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی