مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


برای مثال -ارزان
برای جستن عبارات کلیدی به چه ابزاری نیاز داریم؟
ایده‌های خودتان
هر آنچه را که می پندارید مردم در موتورهای کاوش راجع به مال شما سرچ مینمایند بنویسید و آنها را گونه‌بندی فرمایید و در قابل انعطاف‌افزار اکسل قرار دهید. جور‌بندی کردن سبب می‌گردد که شما رئیس بیشتری بر روی لغات کلیدی‌تان داشته باشید و به‌راحتی در ابزار تحت از آنها به کارگیری نمائید.

AdWords Keyword Tool

این قابل انعطاف‌افزار احتمالا یک کدام از پرکاربردترین کلماتی میباشد که مورداستفاده عموم سئو کاران قرار میگیرد.

عبارات پیشنهادی خویش گوگل
برای یافت کردن کلمه ها و ترازو استعمال از آنان در گوگل و مکان جغرافیایی که بیشترین جستجوی آن واژه انجام شده میباشد به Google Insights for
Search رجوع‌نمایید.

SEMRush
این ابزار یک کدام از ابزارهای بسیار موثر است زیرا‌که تمام جزئیات در زمینه ی یک واژه و کلمه را در مشت شما قرار میدهد. اما برای به کار گیری از آن می بایست هزینه پرداخت فرمایید. ولی چنانچه حقیقتا در سئو دور از شوخی می‌باشند و می خواهید رشته‌ای کارکنید مسلما از آن استعمال فرمایید.

 

Ubbersuggest
درصورتی که درپی ابزاری میباشید که کلماتی مربوط به واژه و کلمه موردنظر شما را اکران دهد به سراغ این گزینه بروید.

بهترین سئو کار

 

تولید محتوای حاذق
فعلا‌که عبارات کلیدی مرتبط با حوزه خویش را پیدا کردید می بایست به ساخت محتوا بپردازید. برای ایجاد محتوا یک ساختار و استراتژی را تعریف و تمجید فرمایید. شما بایستی موردها تحت را در لحاظ بگیرید:

کاغذ اصلی
تولیدات یا این که سرویس ها
اینفوگرافی
بلاگها
فیلم و ویدئو
عکس
و…
استراتژی ایجاد محتوا و عنوان ها موردنظرتان را هماهنگ فرمائید. برای اینکه محتوای کارکشته داشته باشید بایستی نکاتی را در لحاظ بگیرید:

به ساختار محتوا که مشتمل بر: عنا وین، معرفی جنس، متن اصلی و فیض‌گیری ، می باشد اعتنا فرمائید.
محتوایتان بدون شک می بایست مشتمل بر خیل عظیم لینک و پیوند، فیلم، عکس باشد.
بدون شک قابلیت و امکان به اشتراک‌گذاری را حیث فرمایید.
محتوایی که ناب باشد تهیه و تنظیم فرمایید. یعنی نباید تکراری باشد و اسکن یک متن از وبسایت دیگر نباشد.


 

با صرفه‌سازی onsite اینترنت‌سایتتان
برای با صرفه‌ سازی onsite شیوه های متعددی موجود است که ما در اینجا مهمترین آنان‌را ذکر میکنیم.
او‌لین و مهم ترین نکته داشتن کدهای HTML و CSS حاذق می باشد که بوسیله طراح تارنما شما نوشته می‌گردد
عنوانی خاص برای ورقه اینترنت خویش در حیث بگیرید. این گزینه را برای مشتری بنویسد خیر برای موتورهای کاوش.
از meta description منحصر به فرد برای صفحه های استعمال نمائید. این آیتم فاکتور جایگاه‌بندی وجود ندارد اما برای موتورهای کاوش بسیار مهم میباشد.
به کارگیری از خصیصه alt برای عکس‌ها
استعمال از تگ‌های هدینگ
یک اینترنت‌وب سایت با سرعت‌بالا بسازید تا خیلی سریع مرتبه طراحی سایت تان ارتقا یابد.
ساختار اینترنت‌سایتتان می بایست به‌قدری معمولی باشد که استفاده کننده بتواند به‌راحتی محتوای مایحتاج خویش را پیدا نماید.
خیلی مواظب محتوای تکراری باشید. درصورتی که برگه‌ای مشابه صفحه ها شما موجود است مطلقا از noindex و تگ‌های استاندارد استعمال فرمائید.
بعداز انجام سئو onsite ورقه اینترنت خویش را به Google Analytics و Google Webmaster Central بیش تر فرمائید تا خزنده‌ها خطاهای احتمالی را پیدا نمایند.

 

 

قرار دادن لینک و پیوند در کاغذ
به عبارتی‌طور که می دانید پیوند‌ها برای ارتقاء سئو وبسایت بسیار مهم هستند. یکی‌از برگ خریدهای گوگل برای درجه‌بندی تارنما‌ها، تعداد لینک و پیوند‌های جانور در آن وب سایت میباشد. البته اعتنا فرمائید که نباید هر لینکی را در ورقه قرارداد. قرار دادن لینک و پیوند‌های اسپم، پیوند کردن به وب سایت‌های ضعیف، پیوند کردن کلمات نامناسب و … میتواند طراحی وب شما را پنالتی نماید. پس خیلی مواظب پیوند‌ها باشید و برای پیوند کردن یک متن آلرژی به خرج دهید.
یک بک لینک و پیوند ( backlink ) خوب چه لینکی میباشد؟
بک پیوند خوب لینکی میباشد که خصوصیت تحت را داشته باشد:

از وب سایت‌های توانا لینک و پیوند گردیده باشد
به مسئله دارای ربط به اینترنت‌وبسایت پیوند گردیده باشد
پیوند توصیفی با anchor text مطلوب
پس از تولید پیوند از خویش بپرسید که آیا این پیوند مطلوب وبسایت اینجانب میباشد و قیمت کلیک کردن را داراست؟ در صورتی‌که جوابتان آری میباشد پس آن را به برگه‌تان بیش تر نمائید.

بسط و لینک و پیوند سازی
مسلما این را می‌دانید که لینک و پیوند‌های اسپم موجب پنالتی شدن وبسایت می شوند. مطلقا خویش شما هم از لینک و پیوند‌های اسپم بیزارید و دوست ندارید روی آنها کلیک فرمائید. پس اینکه لینکتان برای یوزرها موثر باشد یه خرده دشوار میباشد. هرکسی به چیزهای قابل‌اعتماد روی میاورد. پس لینک و پیوند‌هایی را در ساخت وب سایت قرار دهید که برای مخاطبانتان اثر گذار باشد و هرکسی باعلاقه روی آن کلیک کرده و مطالب مربوطه را تا پایان مطالعه کند.
ولی چه کسی به تارنما شما لینک و پیوند می‌زند؟ دوستانتان، شرکای تجاری‌تان و کلاً اشخاصی که می شناسید. کانال‌های اجتماعی خیلی برای شما می توانند اثرگذار واقع شوند به شرطی که از آنها سوءاستفاده نکنید. دقت به موارد ذیل خالی از لطف وجود ندارد:

لیست اشخاصی را که به وبسایت شما لینک و پیوند میکند را تنظیم فرمایید: دایره ارتباطات خویش را با مشتریانتان از روش کانال‌های اجتماعی ارتقا دهید. به پباده سازی  تارنما های با کیفیت و دارای ربط آنان پیوند بزنید.
گوش فرمائید و در بیانات کمپانی فرمایید: این شایسته ترین راهی میباشد که می توانید اعتماد و اعتبار برای خویش بسازید
کانال‌های اجتماعی و بکار گیری مخاطبان
Google+ ، صورت‌بوک، Linkedin ، تویتر ازجمله کانال‌های اجتماعی می باشند که مخاطبان بسیار متعددی دارا‌هستند و می توانند برای شما بسیار موءثر باشند. پس تا میتوانید درین کانال فعال باشید و مخاطبان متعددی را مجذوب خویش نمایید.

اوامرو نواهی
بایدها
مخصوص بنویسید، محتوای با ارزش ساخت فرمایید

از لغت ها کلیدی به کارگیری فرمایید
پیوسته بنویسید
اجزا onsite را با صرفه نمایید
با اشخاص دیگر که در حوزه شما فعال میباشند در رابطه باشید و با آنها دعوا و بیان کرد‌وگو فرمایید
پیوند‌های ارزشمند بسازید
نبایدها
تایپ کردن برای موتورهای کاوش و تنظیم مطالب ضعیف
اسپم

سعی بر گمراه کردن گوگل و یوزرها خویش
چه گونه موتورهای کاوش وبسایت‌ها را درجه‌بندی می نمایند؟
اینک‌که مورد ها بالا را برای شما توضیح دادیم، اکنون فاکتورهای مهم در سکو‌بندی را در چندین نکته برایتان بیان می کنیم تا به‌راحتی بتوانید مطالب را عده‌بندی فرمائید. پس موارد ذیل را با اعتنا مطالعه کنید:

محبوبیت دامنه– یکسری تا backlink در دامنه شما و در صفحاتتان جای دارد؟
محبوبیت صفحه های سایتتان– تعدادی تا backlink به صفحه ها مختص زده‌اید؟
کاربرد عبارات کلیدی– چقدر از لغات کلیدی در صفحاتتان استعمال کرده‌اید؟
مارک دامنه‌تان– مردم چقدر دامنه شما‌را در وب کاوش میکنند؟( به عنوان مثال ماهانه حدود 270000000 سرچ برای رخ‌بوک انجام می‌پذیرد)
کانال‌های اجتماعی- آیا مطالبتان قابلیت و امکان اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی رادارند؟

 

 

تغییر تحول روزمره الگوریتم‌های گوگل
الگوریتم‌های گوگل روزمره تغییر تحول می کنند و شما می بایست از آن ها باخبر گردید. چراکه کارهایی که روز قبل درجه وبسایت شما را ارتقا می‌اعطا کرد چه‌بسا فردا منجر پنالتی شدن وبسایت نوبت. پس مدام در ادامه این الگوریتم‌ها باشید. البته شاید بپرسید که از کجا و چه طور این الگوریتم‌ها را پیداکنیم و به عمل ببریم؟ شایسته ترین سایتهایی که میتوانید در آنان به‌دنبال الگوریتم‌های گوگل باشید در Google Webmaster Blog و MattCutts میباشد.
 

  • ۹۸/۰۸/۰۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی