مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


یقین اشتباه 7- گوگل برای تمام بک پیوند های گرفته گردیده از تارنما های دارای اعتبار قیمت قائل میباشد
یکسری نکته در رابطه بک پیوند ها را می بایست یاد‌آوری کنیم. اولیه آنکه اعتبار دامنه‌ای که به شما لینک و پیوند داده‌میباشد فقط وقتی بها دارااست که ارتباطی بین تارنما شما و وب سایت لینک و پیوند دهنده از دید محتوا وجود داشته‌باشد. مسئله دیگر آن میباشد که یوزرها با ادامه دادن لینک و پیوند یک مورد بایستی داده ها بیشتری در رابطه آن مورد به دست بیاورند. کیفیت لینک و پیوند فقط وقتی با مضمون‌ خواهد بود که شما محتوای با ارزشی در وب سایت خویش داشته باشید.

بهترین سئو در مشهد

یقین خطا 8: گوگل سرعت وب سایت را تحت عنوان یکی‌از دست اندرکاران اصلی مرتبه بندی در حیث می‌گیرد
میدانید که گوگل از سال 2010 سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت را تحت عنوان یک کدام از دست اندرکاران سکو بندی وبسایت‌ها در لحاظ می گیرد. ولی مسئله اینجاست که‌این برهان هنوز به یک کدام از دست اندرکاران کلیدی گزینش سکو در الگوریتم های گوگل تبدیل نشده‌میباشد.

مولر Muller میگوید که در سال 2018 ورژن‌ی بروز گردیده سنجش سرعت وب سایت ارائه خواهد شد. تا آن دوران گوگل از الگوریتم باز نگری سرعت فقطً برای گزینش وب سایت‌های نماید و وبسایت‌هایی که در محدوده سرعت لود طبیعی قرار دارا هستند به کارگیری می نماید. تارنما DeepCrawl نشان اعطا کرد که گوگل صفحاتی که برای لود خویش به بیش تر از سه دقیقه زمانه نیاز دارا هستند را ایندکس می‌نماید.

به خیال داشته باشید که سرعت بار گذاری ذیل تارنما تجربه کاربری منفی برای وبسایت شما رقم میزند. در شرایطی که مارک مشهوری باشید این مسئله به بحثی دربین یوزرها در کانال‌های اجتماعی تبدیل خواهد شد.

یقین نادرست 9: بروز رسانی الگوریتم گوگل شخص در رابطه کیفیت خوب پیوند بوده میباشد
گوگل الگوریتم‌های جستجوی خویش را با‌گاز بروز رسانی میکند و گفته می شود که بروز رسانی مربوط به الگوریتم گوگل شخص در مارس 2017 دارای ارتباط کیفیت بالا بک لینک و پیوند ها بوده‌میباشد.

البته تغییراتی که در مرتبه بندی وب سایت‌ها ساخت گردیده به احتمال زیاد ذیل تاثیر این بروز رسانی نبوده‌میباشد. برای دوری از هرگونه جراحت به درجه وب سایت توصیه شده است که تمرکز خویش را بر ایجاد محتوای کیفیت عالی و اخذ ترافیک مربوط به آن محتوا از روش اشتراک‌گذاری پیوند های کیفیت خوب در تارنما‌های دارای ارتباط و دارای اعتبار، بگذارید.

یقین اشتباه 10- هزینه ربات های Crawl خلل ساز وجود ندارد
گوگل به‌راحتی میتواند وبسایت‌های کوچک و میانگین را ایندکس نماید. سایتی با حدود 200 هزار کاغذ بوسیله ربات های گوگل در یک بازدید از تارنما کاملا ایندکس می‌گردد. البته تارنما‌های بزرگتر چطور؟ وبسایت‌های بزرگتر بایستی مطمئن شوند که گوگل تمام صفحه های آن ها را ایندکس کرده‌میباشد. یکی طرق انجام اینکار باز‌بینی تعداد خطاهای 404 دریافتی گوگل در سود بازنگری صفحه ها تارنما میباشد.
ر

  • ۹۸/۰۸/۰۹
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی