مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


بهینه سازی چه می‌باشد ؟ بهینه سازی (سئو) چه می‌باشد ؟ مفهوم بهینه سازی چه می باشد ؟ بهینه سازی در تارنما چه چیزی است ؟

سئو در مشهد

پاسخ سوالهای مطرح گردیده می‌تواند به ادراک بهتر شما از بهینه سازی و نحوه های ارتقا درجه وبسایت در گوگل یاری دهد. در‌این نوشته‌ی علمی شما علاوه بر فراگیری اینکه بدانید ” seo چه میباشد ” ، با ۳ نکته کلیدی آشنا می‌شوید که به شما در سئو وبسایت یاری مینماید.

seo چه می باشد ؟
زمانی شما در گوگل پیرو موضوعی در کاوش می باشید، برخی از سایت ها بر پایه ی لولویت بندی گوگل به ترتیب برای شما نمایش داده میشود. وب سایت هایی که در جایگاه های اولیه صفحه های ابتدایی گوگل اکران داده می‌شوند بر روی سئو وبسایت جهت اکران در موتورهای کاوش فعالیت کرده اند. به عمل هایی که هر اینترنت سایتی برای کسب شایسته ترین درجه و منزلت در صفحه ها نخستین گوگل انجام میدهد seo تارنما گفته می گردد.

 

معنا بهینه سازی چه می باشد ؟
معنای لغوی سئو که مخفف Search Engine Optimization میباشد، seo وبسایت برای موتور کاوش هست. کلیه کار هایی که شما برای کسب شایسته ترین مرتبه در نتیجه ها جستجوی موتور جستجویی مانند گوگل انجام می دهید بهینه سازی بهینه سازی اسم داراست.

 

seo در وب سایت چه چیزی است ؟
برای اینکه موتور کاوش سایتی را در شایسته ترین نتاج جستجوی خویش معرفی نماید، بایستی سایت متبوع اقدامات قابل قبولی را در تارنما خویش انجام دهد. مواقعی مثل انتخابصحیح عنا وین صفحه های، تعریف و تمجید توضیحات صفحه ها، اعمال کد های H1 الی H6 بر روی محتوای صفحه ها و … که همه در سایت قابل انجام می باشند. به عمل هایی که در باطن سایت برای سئو سایت جهت اکران در جایگاه های خوب گوگل انجام میشود، seo در وب سایت میگویند.

 

درپی به ۳ نکته کلیدی به عنوان ” بهینه سازی چه می‌باشد ؟ ” اشاره میکنم :

 

۱. بهینه سازی چه می‌باشد ؟ بهینه سازی یعنی با گوگل دوست باشید
همان گونه که دانستید بهینه سازی وب سایت در واقعیت سئو سات برای کسب شایسته ترین سکو در حاصل جستجوی گوگل میباشد. برای اینکه شما بتوانید در گوگل شایسته ترین جایگاه را داشته باشید باید با گوگل دوست باشید! خاطرم می‌باشد یک کدام از مشتریانم که تحت عنوان مشاور seo برای seo وبسایت آن‌ها همیاری می‌کردم می اعلام کرد که:  “هر روز صبح ناشتایی نون و پنیر و گوگل می‌خورد!”

شما هم می بایست به مانند یک دوست با گوگل رابطه سزاوار ای داشته باشید و تلاش فرمائید همگی استانداردهای گوگل را برای سایت خویش حیث فرمایید. تلاش نکنید که صلح و دوستی با گوگل را با اقدامات فریبکارانه مانند خرید بک پیوند، ساخت محتوای نسخه برداری گردیده و … به هم بزنید. گوگل صلح و دوستی بسیار حساس میباشد که عمل های نا به جای شما میتواند او‌را از تارنما شما تماما جداگانه نماید و با هیچ شاخه گلی هم نشود فی مابین شما و گوگل لینک آشتی مجددی پیاده سازی کرد.

 

۲. بهینه سازی چه می‌باشد ؟ بهینه سازی یعنی با عزیزان گوگل دوست باشید
شما علاوه بر این که می بایست برای seo تارنما با گوگل دوست باشید، باید با یوزرها سایت خویش هم دوست باشید. این یعنی اینکه محتوای کاربرپسند برای وبسایت خویش ساخت نمائید. بعضا وبسایت ها به جای ساخت محتوا برای گوگل بیش تر کارایی مینمایند محتوای تولیدی سایت خویش را برای گوگل ایجاد نمایند. به عنوان مثال لغت ها کلیدی متبوع برای seo تارنما را به دفعات در متن محتوای وبسایت میاورند و کیفیت محتوای تارنما را ذیل می‌آورند. این مضوع سبب می گردد که یوزرها تارنما با محتوای تارنما شما رابطه برقرار نکرده و سریعا از وبسایت شما بیرون شوند. یک کدام از کارداران پیروزی در seo حضور طولانی تر یوزرها در وبسایت میباشد. پس در صورتی‌که یوزرها سریعا سایت شمارا شکاف نمایند، این برای گوگل این مفهوم را دارااست که شما شایسته صلح با گوگل نیستید که دوستان عزیز گوگل شما‌را سریع رها کرده اند.
 

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی