مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


گوگل سالانه با به کارگیری از یک الگوریتم، وبسایت ها را سکو بندی می نماید. سئو در مشهد چرا برخی وب سایت ها در 1 سال رنک بهتر دارا هستند البته در سال آن گاه در گیر افت سکو میگردند؟ پیش از جواب به‌این سؤالات نخست بایستی ارزیابی کنیم که مرتبه بندی شیت چه چیزی است و چه طور انجام میگیرد؟

 

مرتبه بندی و جایگاه شیت در 2014 – خوب یا این که بد؟
گوگل سالانه با به کارگیری از یک الگوریتم و فرمول خاص تارنما ها و صفحه های را سکو بندی و مرتبه بندی می نماید. چرا بعضا تارنما ها در 1سال رنک بهتر دارا هستند اما در سال بعد از آن مبتلا افت رنک (مرتبه) میگردند؟ برهان این آیتم چه چیزی است؟ پیش از جواب به‌این سؤالات در آغاز می بایست نظارت کنیم که سکو بندی برگه در اصلً چه میباشد و به چه شکل انجام می‌گیرد؟

 
جایگاه بندی برگه (PageRank) چه می‌باشد؟
پیچ رنک صفحه های، طبق گفته گوگل، جایگاه بندی مقام و امتیاز تارنما و ورقه میباشد که در زمان سال طبق الگوریتم و فرمول خاصی کسب میگردد. نکته حائض اهمیت اینجاست که گوگل تنها به کیفیت خویش وب سایت اعتنا نمی نماید بلکه ترازو لینک و پیوند های مرتبط با آن و واحد سنجش بازدیدی که از آن گردیده را نیز اساسی دانسته. همینطور واحد سنجش ترافیکی که در آن برگه یا این که وبسایت انجام میگردد نیز آیتم دقت قرار می‌گیرد.

 

 

 
به روزرسانی و ارتقای داده ها در تاریخ 6 دسامبر 2013 :
پیش از سال 2014 ، گوگل با ارتقای داده ها PageRank به طور قانونی خاطرنشان کرد که همچنان به تعداد پیوند های یک کاغذ یا این که یک تارنما اهمیت میدهد و آنان را ارزشمند دانسته. این گزینه دقیقاً برعکس عقاید اشخاصی بود که نظرشان کاربرد نداشتن PageRank بود. در‌این موردها کاربردی بودن یک ابزار یا این که خدمت Alive و کاربردی نبودن آن Dead خوانده می گردد.

 

عقاید همگانی PageRank را Dead تلقی می کردند. به غیر از این گزینه، موردها متعددی  نیز از وب سایت هایی که دارنده PageRank تحت تری بودند، البته در نتیجه ها جستجوها رده و سکو قابل قبولی داشتند را هم می قدرت یافت که به نوعی این گفته را تائید می‌کرد.


این مورد منجر شد تا عقاید و اذهان همگانی همچنان بر علیه PageRank باشد. در واقع این اتفاقات سبب شد تا عموم PageRank را یک ایده بی محتوا و سوای کاربرد بدانند و خیلی به آن دقت نکردند. ولی با تغییرات سال 2014 تمامی چیز پر‌نور و شفاف شد و کاربرد PageRank نمایان شوید.

 

روش های ارتقا PageRank :
شیوه اساسی ارتقا PageRank ، ارتقاء تعداد پیوند ها و افزایش کیفیت آنان هست. برای دستیابی به چنین موردی، ما باید تکنیک ها و شیوه های گوناگون و گوناگونی را آنالیز و پیاده سازی کنیم. اگرچه، ما می بایست بیشتر از قبلی مواظب اشخاصی باشیم که‌این عمل را به آن‌ها می سپاریم تا در‌این تکنیک ها، شیوه ها و تکنیک های کلاه سیاه (Black Hat) دخیل نشوند. دراین‌صورت کل زحمات شما به باد خواهند رفت.
برای شناخت بیشتر با شایسته ترین تکنیک های مو جود، به لیست تکنیک ها و نحوه های ذیل توجه نمایید:
- ارسال پست مهمان (Guest Posting)
- تایپ کردن نوشته ی علمی برای دفترها مجله نگاری و مجلات
- افزودن کمپانی خویش در دانشنامه ویکی پدیا در صفحه های متعدد
- به کارگیری از منابع مطلوب و شناخته گردیده برای پیوند سازی
- استعمال از ساختار و استراتژی های لینک و پیوند دهی
 

  • ۹۹/۰۸/۰۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی