مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

سئوی تصویر


سئوی تصویر
تصویر از ارکان اصلی در بهینه سازی می‌باشد . در هنگام seo کردن تارنما می بایست سئو در مشهد  دقت فرمائید تا تصاویر سایتتان هم اصول بهینه سازی رعایت خواهد شد . برای این خواسته تعدادی نکته قابل توجه را می بایست رعایت نمایید :

استعمال از تصاویر خوشگل
وجود دستکم یک تصویر در متن شما الزامیست .

زیبایی ظاهری وبسایت و گرافیک و محتوای مطلوب سبب ساز میگردد مشتری دوران بیشتری را در وبسایت شما بگذراند و این وقتی که مشتری در وبسایت شما صرف می نماید به سئوی تارنما شما یاری می نماید. هرچه تصاویر زیباتر و دیده نواز خیس باشد و مربوط به محتوای شما باشد بهتر میباشد . فردی که وارد هر تارنما می گردد در 5 ثانیه تصمیم می گیرد در تارنما بماند یا این که آن را رخنه‌ نماید. پس مشاهده کرد نخستین اساسی میباشد . 

کارایی فرمائید برای هر متاع یک سری تصویر از زوایای گوناگون درج فرمائید . 

تکراری نبودن تصویر :
هیچگاه تصویری را که از گوگل سرچ کردید را بی واسطه و سوای هیچ تغییری در وب سایت خویش قرار ندهید. گوگل متوجه تکراری بودن آن می گردد .

همینطور در محتوای تصویر نیز تغییری اعمال نمایید . معمولی ترین کاری که برای تغییر و تحول تصویر میتوانید انجام دهید درج لوگویتان بر روی تصویر میباشد و یا این که تایپ کردن یک متن و تیتر مطلبتان بر روی آن تصویر . اینگونه تصویر متعدد تلقی می‌گردد .

کاهش سایز تصویر :
مدام کوشش فرمایید در آغاز سایز تصاویر را به سایز استاندارد مطلوب با قالب سایتتان تغییر‌و تحول دهید . برای مثال در شرایطی که در گوگل سرچ کردید و تصویری یافتید به عبارتی را مستقیما به کار گیری نکنید . اعتنا نمائید به کار گیری از تصاویر عظیم تاثیری بر کیفیت ندارد . تصاویری که با موبایل تلفن همراه گرفته میشود عموما سایز بزرگی دارندو برای اینترنت مطلوب نیستند . حداکثر سایز برای تصاویر از جمله برای یک متاع نهایتا 700 در 800 پیکسل میباشد خیر 4000 پیکسل ! رزولیشن مطلوب اینترنت نیز 72 میباشد . 

پس در آغاز سایز مطلوب را از پشتیبانی وبسایت بپرسید و در فوتوشاپ یا این که هر اپلیکیشن دیگر سایز تصویر را تصحیح کرده و آن‌گاه آن را به کارگیری فرمایید .

کاهش وسعت تصویر :
همینطور در بهینه سازی وسعت تصویر شما از اهمیت بالایی شامل است . وسعت مطلوب تصاویر سبب کاهش وسعت کلی تارنما و در فیض ارتقاء سرعت تارنما و ارتقاء پارامترهای مرتبط با بهینه سازی دراین باره می‌شود . به طبع تصاویر خویش را کاهش وسعت داده و آن گاه در سایتتان آپلود فرمائید .

شما برای کاهش وسعت تصویر از هرابزاری میتوانید به کارگیری فرمائید ( شما میتوانید از وب سایت tinypng.com برای کاهش وسعت تصاویرتان استعمال نمایید تصاویر را کاهش وسعت داده و آن گاه در سایتتان آپلود فرمائید ) و یا این که درصورت رغبت می‌توانید اپلیکیشن کاهش وسعت و seo تصاویر یوتاب استعمال فرمائید و از کاهش وسعت اتومات هنگام آپلود برخوردار گردید .( شیوه عمل با اپلیکیشن کاهش وسعت و با صرفه ساز تصویر یوتاب ) 

تگ تایتل یا این که alt تصویر :
 این یکی‌از دیگر از زمان های خوب برای فعالیت کردن روی عبارات کلیدی میباشد. در تگ Alt تصویر در شکل قابلیت و امکان، به صورت طبیعی از کلمه و واژه یا این که عبارت کلیدی متناسب به کارگیری نمایید. ولی دقت نمایید که‌این توضیح شما دقیقا مربوط به قضیه به عبارتی تصویر باشد و خیر تنها برای به کار گیری از یک واژه کلیدی.

درصورتی که با پنل مدیر وبسایت ساز یوتاب عمل میکنید، از باکسی که در تصویر تحت مشخص و معلوم گردیده میتوانید تگ Alt تصاویری که در محتوا درج می‌کنید را بنویسید. پیشنهاد میکنیم در محتوایتان دست کم دو الی سه عکس درج نمائید.
 

  • ۹۹/۰۸/۰۷
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی