مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


کامنت های اسپم
به طبع تا به اکنون مشاهده نموده اید که اشخاصی پایین پست های  سئو در مشهد  شما کامنت گذاری می نمایند یا این که لینک و پیوند های وب سایت خویش را قرار می‌دهند که از لحاظ محتوا و مورد هیچ ارتباطی با تارنما شما ندارند. همینطور ممکن میباشد که خویش شما این فعالیت را انجام بدهید. می بایست اعلام‌کرد چنین کامنت هایی را ” کامنت اسپم” می‌گویند. کامنت اسپم یک کدام از دیگر از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد که اشخاص اکثر وقت ها می پندارند، برروی تارنما تاثیر مثبت دارااست.

نخستین اینکه در اصل تارنما ها، پیوند های ورودی به سایرافراد به طور nofollow در می‌آورند که‌این یعنی ، هیچ تاثیری این بک پیوند بروی مرتبه وبسایت شما ندارد و حتی ممکن میباشد که منجر جریمه وب سایت شما هم خواهد شد.

همینطور در‌حالتی که شما کامنت های وبلاگ تارنما خویش را فارغ از نظارت تایید فرمائید که اکران داده خواهد شد، ممکن میباشد که لینک و پیوند های اسپم و مخرب قرار بگیرد که‌این مساله تاثیر منفی برروی تارنما شما خواهد گذاشت و همینطور سبب ساز میگردد که جلوه وبلاگ شما بین سایر یوزرها تخریب شود. پس برای چه اینقدر پافشاری دارید که از تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه به کارگیری نمایید تا آیتم جریمه گوگل و کاهش درجه واقع گردید؟

۳. محتوای اسکن گردیده
در خویش ایجاد محتوای ناب حرف زیاد شده‌است و تمامی اشخاص نیز می‌دانند که محتوا، فرمانروا وب سایت میباشد. شل ترین و ارزانترین طرز برای ارتقاء سکو تارنما، ساخت و ساز محتوای ناب میباشد. موتورهای کاوش به محتوای ناب اهمیت متعددی می دهند و استعمال از محتوای نسخه برداری گردیده را بدترین نوع بهینه سازی کلاه سیاه میدانند.

محتوای اسکن گردیده علاوه براینکه قادر است سبب ساز جریمه سایتتان خواهد شد و درجه آن را پایین تاثیر قرار دهد، نام‌و‌نشان و اعبتار شما‌را میان کاربرانتان حاد خواهد کرد. ولی در شرایطی‌که قرار میباشد که از محتوا سایتتان را مجدد به عمل ببرید ( از جمله نوشته‌علمی سابق را به درخواست یوزرها گشوده مجدد در وب سایت تان قرار دهید)، بهتر میباشد که از تگ canonical به کار گیری فرمائید.

۴. مجدد عبارت بندی کردن مقالات
مجدد عبارت بندی کردن نوشته‌ی علمی در واقع مشابه به عبارتی محتوای نسخه برداری گردیده می‌باشد. این فعالیت یک دزدی ادبی به حساب آورده می شود و فرق آن با محتوای اسکن گردیده این میباشد که عبارتها را جابجا می نمایند تا خیلی مشابه نوشته ی علمی مهم به لحاظ نرسد اما می بایست اظهار‌کرد که الگوریتم گوگل خیلی باذکاوت میباشد و سریعا از روی عبارت خاص میتواند مقاله اساسی را از فرعی تشخیص دهد و سارق آن را جریمه نماید. یک تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه ریز میباشد که خیلی فکر میکنند در آن باهوش می باشند.

۵. مخفی کردن متن (cloaking)
نهفته کردن متن یک تکنیک های فریب آمیز میباشد که آن را تحت عنوان seo کلاه سیاه میشناسند. در‌این تکنیک، مدیریت وبسایت یا این که مسئول محتوا، متنی را می نویسد که برای یوزرها قابل اکران وجود ندارد و تنها موتورهای کاوش می توانستند آن را مشاهده نمایند. ولی امروزه دیگر موتورهای کاوش متوجه این مقاله میگردند و سریعا وب سایت را جریمه می نمایند البته خب به هر درحال حاضر گشوده هم استعمال می‌شود.

۶. Doorway page
این هم یکی از دیگر از تکنیک های seo کلاه سیاه است. در واقع این شیت، تحت عنوان برگه پریدن یا این که پل شناخته میگردد که برای کلمه و واژه کلیدی آیتم غرض به طور کامل با صرفه شده‌است و از لحاظ محتوا قیمت آنچنانی ندارد و غرض آن تنها ارسال مخاطب از این شیت به دیگر صفحاتی میباشد که هیچ ارتباطی با عبارت گزینه کاوش استفاده کننده ندارد.

درین تکنیک seo کلاه سیاه، درین شیت عباراتی به طور لینک و پیوند گردیده نوشته میگردند که مخاطب درپی آنها هست از جمله” در صورتیکه میخواهید که آبادی نحوه سئو وب سایت و seo را بدانید، برروی فعلا لینک و پیوند کلیک فرمائید” ولی محتوای داخلی آن هیچ ارتباطی با تیتر لینک و پیوند ندارد.

۷. به فعالیت بردن کلمه ها کلیدی زیاد
این تکنیک که تا قبل از این خیلی کاربردی بود، امروزه خیر صرفا هیچ کاربردی ندارد بلکه می بایست جریمه تارنما می گردد. گوگل برای هر واژه و کلمه کلیدی یک چگالی مصرف گزینش نموده است که در بین ۱ تا ۳ درصد در هر برگه میباشد. به فعالیت بردن متعددی آن، منجر می‌شود که گوگل گمان نماید، شما قصد دارید با این شیوه کل ترافیک را به سمت خویش جذب فرمائید و هیچ محتوای باارزشی ندارید، از این رو سایتتان را جریمه خواهد کرد و شمارا جزو به کارگیری کنندگان seo کلاه سیاه قرار می‌دهد.

۸. محتوای غیرقابل مشاهده
در‌این تکنیک لغت ها کلیدی را به طور سپید در دورنما مقاله استعمال میشود. از این رو مخاطب نمی تواند آنها را مشاهده نماید البته موتورهای کاوش آن را می بیند. این هم یکی تکنیک های seo کلاه سیاه میباشد که ممکن میباشد شما آیتم جریمه به کار گیری بیش تر از حد از لغت ها کلیدی قرار دهد.

فرق این گزینه با cloaking این میباشد که در مخفی سازی شما می‌توانید کدهای جاوااسکریپت را هم پنهان فرمائید البته در محتوای غیر قابل مشاهده، تنها متون مخفی میشود. به هرحال هر جز تکینک بهینه سازی کلاه سیاه تلقی میشود.
 

  • ۹۹/۰۸/۱۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی