مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


با دقت به تصاویر در حالتی که شیطان را تحت عنوان سئو در مشهد   کلاه سیاه و فرشته را تحت عنوان کلاه seo کلاه سپید در حیث بگیریم، با اتحاد و همیاری این دو ، موجودی به ظاهر معصوم اما دارنده ماهیت شیطانی خواهد آمد که ما به آن Gray Hat بهینه سازی خوا هیم اظهار‌کرد.

به تلفیقی از طریق‌های کلاه سپید با کلاه سیاه که باهم اعمال می گردند بهینه سازی کلاه خاکستری میگویند.


اکثر سئوکار ها و وبمستر ها از طریق‌های که تنهاً کلاه سیاه یا این که کلاه سپید میباشد به کار گیری نمی کنند و فارغ از اینکه خویش متوجه شوند طرز آنها کلاه خاکستری میباشد.

اساس و مبنا بهینه سازی با معنا seo کلاه خاکستری لینک دارااست.زیرا بهینه سازی هم با لینک و پیوند سازی لینک و پیوند داراست. به عبارتی‌سیرتکامل که از اسم پیوند سازی پیداست پیوند بیلدینگ کاری دستی میباشد که بوسیله یوزرها به طور طبیعی انجام نمی شود،در فیض می‌قدرت اذعان کرد بهینه سازی را از شالوده با معنا و طریق‌های کلاه خاکستری گرده زد.

خرید بک لینک و پیوند از حیث گوگل تخلف به حساب می آید و گوگل وبسایت های که به خرید فروش لینک و پیوند میپردازند تهدید به جریمه می‌نماید.بدین ترتیب می‌قدرت ذکر کرد خرید لینک و پیوند مستقیماً بر خلاف مقررات گوگل میباشد و یک شیوه کلاه سیاه به حساب می‌آید.

پیرو بخوانید: seo درونی وب سایت یا این که seo داخلی چه می باشد ؟
گوگل برای این که بداند پیوند های ما طبیعی میباشد یا این که خریداری شده‌است از ترفند های به کار گیری می‌نماید،که بعضا از آن ها شناخته‌گردیده می باشند و میتوانید آنها را تشخیص دهید و تا گوگل متصور نشود که شما تخلف میکنید!

حذف شدن لینک و پیوند:
وقتی که پیوند شما در یک تارنما باشد و به طور ناگهانی پیوند های شما حذف شوند و این عمل چند دفعه تکرار خواهد شد،گوگل تصور می‌نماید که پیوند را خریداری کرده‌اید و مهلت مقطع آن مجموع شده‌است که پیوند حذف شده‌است.به این ترتیب مراقب باشید که پیوند های تان حذف نشود.

محدودیت لینک و پیوند‌های یک وب لاگ یا این که تارنما:
وقتی که یک دسته مشخص و معلوم از اینترنت‌نوشت‌ها، صرفا و تنها به شما لینک و پیوند میدهند گوگل شک وتردید می‌نماید که شما این اینترنت‌نوشت‌ها را فعال‌سازی کرده‌اید. پس در‌صورتی‌که میخواهید بلاگینگ فرمائید و از این وبلاگ‌ها به خودتان لینک و پیوند بدهید، هر از یکسری گهگاه از محتوای دیگر وبسایت‌ها هم استعمال فرمائید. گهگاه به بعضی اینترنت‌وبسایت‌های دیگر هم پیوند بدهید (به عنوان مثالً به ویکی‌پدیا و…).

پیوند بیلدینگ ناگهانی مقطعی:
به طور ناگهانی درین هفته 100 عدد پیوند میخرید (به نحوه های تبلیغات متنی رپورتاژ و ….) و سپس به مدتی از لینک و پیوند سازی وجود ندارد خب گوگل فرض را بر این می گذارد که‌این 100 لینک و پیوند را که ایندکس نموده است، پیوندهایی میباشند که شما بابت آن پول داده‌اید خیر لینک و پیوند طبیعی

آی پی های یکسان:
تقریب میزنیم 80 الی 100 درصد بک پیوند های دریافتی شما از یک سختی آی پی باشد در این حالت مطلقاً معطل حیوان ها گلشن‌وحش گوگل باشید چون تارنما شما استراحتگاهی برایشان خواهد بود و با گاز در حاصل کاوش افت خواهید کرد.

درپی بخوانید: 6 طرز برای تایپ کردن متن seo گردیده


در نوشته‌ی علمی‌های آتی شیوه های بیشتری درباره ی seo کلاه خاکستری ذکر خوا هیم کرد پس یاروهمدم ما باشید.
 

  • ۹۹/۱۱/۰۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی